Lue keskustelun säännöt.
Idolsiin osallistuminen
13.12.2010 |
Osallistutko?
Minä (28v) ja kaverini osallistumme.
:)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänOsallistutko?
Minä (28v) ja kaverini osallistumme.
:)
hei!
Olen 23-vuotias nainen ja olen monta vuotta harkinnut että osallistuisin Idolsiin, nyt olen aivan tosissani miettinyt että osallistun. Mutta, minulla on 2-vuotias tytär.. Lapsella olisi kyllä maailman paras hoitaja (isänsä) jos olisi näin että pääsisin pitkälle kilpailussa.. mutta kysymys kuuluu : Kannattaako äitinä osallistua idolsiin jos on hyvä ääni ja haluaisi kokeilla kuinka kilpailuissa menisi?
Mitä mieltä olette? :)