Millainen palvelu on käsittääksesi monien mielestä hyvää, mutta sinä et pidä siitä? Minä aloitan
Asiallinen palvelu, joka menee jo aavistuksen liian asialliseksi, eli asiakkaalle ei puhuta mitään ylimääräistä, ei anneta luontevaa mahdollisuutta kysyä asioita, vaan ohjataan johonkin nurkkaan odottelemaan pois töitä häiritsemästä. Työ itsessään tehdään hyvin, mutta asiakas ei ole pääosassa.
On kokemusta tällaisesta eikä jäänyt kovin kiva fiilis, vaikka työnjälki olikin hyvää.
Toinen mistä en pidä on tekopirteys ja se, että tarjotaan apua ihan vain määräysten vuoksi.
Pidän luonnollisesti ja kohteliaasta palvelusta, jonka aikana voin kysyä kysymyksiä ilman, että tarvitsee huudella perään ja toivoa, että joku kuuntelee.
Kommentit (4)
Sellainen jossa asiakaspalvelija tulee miljoona kertaa kysymään tarviiko apua? Mitä sais olla? Meillä olis tämmöisiä? Kiinnostaisiko? Tarviitko apua? Laitetaanko eri koko?
Jonkunhan on pakko olla keksinyt että asiakkaat haluaa viereen tuollaisen jankuttavan asiakaspalvelijan. Ei kai ne tuollaista ala itsestään tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jossa asiakaspalvelija tulee miljoona kertaa kysymään tarviiko apua? Mitä sais olla? Meillä olis tämmöisiä? Kiinnostaisiko? Tarviitko apua? Laitetaanko eri koko?
Jonkunhan on pakko olla keksinyt että asiakkaat haluaa viereen tuollaisen jankuttavan asiakaspalvelijan. Ei kai ne tuollaista ala itsestään tekemään.
Tuokin on rasittavaa.
Mitä noita muiden kokemuksia tuosta paikasta luin, niin valtaosa tykkäsi palvelusta ja kehui kovasti.
Se että kun tyrkytetään shampanjaa ja vaahtokarkkeja, kun menee ihan vaan leikkauttamaan tukkansa.
Luonnollisesta