Ostaako joku oikeasti jotain Mersuja ja Audeja? Ihan hyvin pärjää Kialla ja Rellulla.
Niitä mersuja ja audeja näkee kuitenkin tiellä kokoajan.
Kommentit (28)
Rellu ei taida enää tuottaa talvivarusteltuja autoja, eli ikkunat jäässä pikkupakkasillakin.
Vierailija kirjoitti:
Rellu ei taida enää tuottaa talvivarusteltuja autoja, eli ikkunat jäässä pikkupakkasillakin.
Eikö toi ollut 2000-luvun dieselien ongelma kautta linjan? Onneksi niistä ollaan pääsemässä eroon.
Naisille voi sanoa, että miksi ostaa luikkarin tai guccin käsilaukkuja kun tavarat voi kantaa alepan muovikassissa tai s-marketin kestokassissa.
Rellu on rikkaan auto! Joka vuosi kuluu tonneja auton kunnossapitoon.
En voinut kieltäytyä kun veljeni halusi myydä minulle 10 vuotta vanhan audin (diesel) jolla oli ajettu vain 55 000 kilometriä.
Kommunisti murehtii millä muut ajelee. Kateus.
Rellu vitonen on paras auto jonka olen omistanut. Nykyään ajelen Alfa Romeolla. Välissä oli pari Fiatia, mutta onhan tämä Alfan urheilullisuus ja ajotuntuma aivan eri kuin Fiatissa. Mersut ja Audit ovat laadultaan samaa tasoa, mutta niissä ei ole italialaista henkeä niin ei kiinnosta.
Ei ne niitä osta. Työnantaja antaa sellaisen käyttöön ja loput liisaa. Vaikka ei nääkään ilmaisia käyttäjälkeen ole.
Aika kottikärryjä kyllä nuo kisat, hirveä rengasmelu ja ajettavuus kehno verrattuna vaikka Mersuun.
Eikös ulkomaalaiset ja muut huonon itsetunnon omaavat ajele näillä vehkeillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rellu ei taida enää tuottaa talvivarusteltuja autoja, eli ikkunat jäässä pikkupakkasillakin.
Eikö toi ollut 2000-luvun dieselien ongelma kautta linjan? Onneksi niistä ollaan pääsemässä eroon.
No ei ole. Omassa diisselissäni lämpö tehdään sähköllä. Ikkunat ja peilit sulaa hetkessä heti kun moottori hyrähtää käyntiin. Sisäilma alkaa lämmetä myös heti. Se on kyllä totta, että, että moottorista ei hukkalämpöä tule, kun kulutus on niin onnettoman vähän. Keskikulutus kaupunkiajot japeräkärryn vedot mukan luettuna 5.1l/100km. Lapin reissuilla 4.1. Kyseessä isomman luokan farmari.
Ja lisäksi, webastokin on keksitty. Minulla ei vaan ole ollut sille tarvetta.
Sähköautojen kehitystä odotellessa seuraavakin auto on diesel. Eikä ne mihinkään katoa. Voi olla että bensa auto katoaa aiemmin kuin vähän kuluttava ja vähäpäästöinen diisseli. Se nähdään lähivuosina.
Riippuu käyttötarkoituksestakin. Jos ajat kerta viikkoon kymmenen kilometriä kauppaan ja takaisin, kelpaa vaikka polkuauto. Jos ajat viikossa vaikka 1500 km, kaikissa keleissä, haluaa vaatia autolta enemmän. Ja onhan niissä eroja jo istumismukavuudessa.
Miksi naiset ostavat kalliita vuittonin laukkuja kun k marketin muovipussillakin pärjää?
Kiat ja rellut samaa skeidaa kuin amerikan ihmeet, onko noissa amerikkalaisissa edes äänieristystä kun kaikki kolinat ja äänet kuuluvat sisälle.
Kyllähän Suomessa riittää keski-ikäisiä, keskivartalolihavia, kaljuuntuvia, erektiohäiriöisiä setämiehiä, jotka yrittävät pitkittää nuoruuttaan kaahaamalla liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Rellu vitonen on paras auto jonka olen omistanut. Nykyään ajelen Alfa Romeolla. Välissä oli pari Fiatia, mutta onhan tämä Alfan urheilullisuus ja ajotuntuma aivan eri kuin Fiatissa. Mersut ja Audit ovat laadultaan samaa tasoa, mutta niissä ei ole italialaista henkeä niin ei kiinnosta.
Listallasi vain huonolaatuisia kulkineita.
Jotkut tarvitsevat jatketta sille niin. Toiset eivät.
Totta. Mehut ja ketsupit mahtuu matkustamaan niissä ihan yhtä hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ostavat kalliita vuittonin laukkuja kun k marketin muovipussillakin pärjää?
Miksi incel vinkuu instamissin perään, vaikka lähibaarin Ruusa, 68 v, ajaisi saman asian?
Uppp