Lue keskustelun säännöt.
Yli nelikymppisen vauvakuume
13.10.2010 |
Ihana vauvani on vasta kaksi viikkoa vanha ja vauvakuume iski jälleen.. Lapsi on nyt jo neljä ja ikääkin 41, mutta uskailtaisikohan sitä vielä yhtä yrittää?? Raskaudun helposti, olen terve ja tämä viimeinenkin raskaus sujui ilman ongelmia, synnytys oli tosin tuhottoman nopea ja toivuin hyvin. Kertokaahan kohtalontoverit.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikä aina vaan haikalla sitä mitä ei ole..
t. toinen pienen lapsen yli 40v äiti