Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset myyvät kirppiksellä

Vierailija
26.09.2010 |

likaisia ja rikkinäisiäkin lasten vaatteita? Ja kun kysyy onko kokeillut tahranpoistoa, saa vastaukseksi ettei vaatetta ole pesty?????? Kuvottavaa! Sitten vielä ihmetellään kun kauppa ei käy.

Näin tosiaan tänään Myyrmäen kirppiksellä....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan aina ystävältäni vaatteita.. en oo kirppis ihminen..



Kaikki ei vaan ajattele markkinointia, vaan myyvät lumppua...

Vierailija
2/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen järkeä on tuoda myyntiin rikkinäisiä vaatteita? Likaisista nyt puhumattakaan.



Olen etsinyt räsymattoa kotiimme. Niitä on kyllä myynnissä, mutta likaisia ja törkeän hintaisia. Voisin 15 e maksaakin, mutta maton tulisi siinä tapauksessa olla edes puhdas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka olen nähnyt oli käytetty wc- harja sammakkotelineessä! Hinta oli muistaakseni 1€.

Vierailija
4/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut muutaman kerran vaatteita joissa on joku pieni tahra, esim. haalea pieni tahra kyynärpäässä jos ovat muuteen olleet hyväkuntoisia. Tarhassa kuitenkin tahriintyvat.

Vierailija
5/6 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain samaisella kirppiksellä tingittyä uudenveroisen ulkotakin hintaan 2e (ns. softshell-takki), kun siinä oli hieman tahroja. Ja tahrat lähti heti pesussa ilman mitään erityiskäsittelyjä.



Mutta muuten olen kyllä samaa mieltä; ei kukaan osta paitaa, jossa on kuivunutta ruokaa rinnuksilla tai housuja, joiden polvet ovat ruohonvihreät - likaisista sukista tms. puhumattakaan. Ihmisillä on aika kummallisia käsityksiä siitä, mitä käytetyistä vaatteista voi pyytää. Monet sellaiset, joilla on todella hyväkuntoista vaatetta myytävänä, myyvät niitä kohtuulliseen hintaan tai jopa edullisesti - sen sijaan pelkkää "roskaa" kauppaavat pyytävät ihan älyttömiä summia. Toki joukkoon mahtuu niitäkin, jotka luulevat tavallisella kirpputorilla saavansa vaatteista samoja summia kuin huutiksessa...

Vierailija
6/6 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti siellä oli siistiä (ja puhdasta!) tavaraa, mutta yhden kivat housut jäivät ostamatta, kun olivat likaisen oloiset. Todella vastenmielinen ajatus, että ostaisi käytettyjä vaatteita likaisena. Siitäkin huolimatta, että kirppariostokset toki päätyvät heti kotiovelta pesukoneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi