Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun dieselpolttoaineen energiatiheys on noin 12 kWh/kg, jää litiumakun energiatiheys noin kahdeskymmenesosaan tästä.

Vierailija
12.07.2023 |

Haluatko edelleen länkyttää patteriauton puolesta ;-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sekaisin. Ei mulla muuta.

Vierailija
2/6 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on aurinkoenergiaa. Paljon järkevämpää on tuottaa polttoainetta sähköllä ellei halua käyttää äitimaan varastoimaa aurinkoenergiaa fossiilista pattereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa puhuisi patteriautoja vastaan?

Vierailija
4/6 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että se on 100-265 Wh/kg, eli kuudeskymmenesosa löpöstä.

Tämän takia patterilentokoneet eivät tule ikinä yleistymään.

Vierailija
5/6 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedolla ei ole minulle mitään merkitystä. Saan tankata sähköä ilmaiseksi työpaikalla, miksi vaihtaisin polttomoottoriautoon?

Vierailija
6/6 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP taas näitä joille elämän edellytys on päästä Hangosta kusematta Lappiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän