Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Parkkipaikka Helsingin keskustassa?
24.09.2010 |
Minne kannattaa auto jättää jos tulee kauempaa shoppailemaan koko päiväksi? Mä en tiedä kuin Kaisa-parkin ja se onkin kyllä edullinen, mut onko muitakin?
Kommentit (2)
No keskustassa ei taida edullista pysäköintipaikkaa olla, kaikki taitaa olla 5-6 euroa per tunti, mutta jos et tarvitse autoa päivän aikana, niin harkitse Itä-Pasilassa Velodromia (0,50 eur/tunti), tai jos haluat halliin, niin niinikään Itä-Pasilassa Resiinaparkki tai Veturiparkki 1,50 eur /tunti. Velodromilta 1-ratikalla keskustaan, parkkihallit ovat Pasilan rautatieaseman vieressä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kanta-asiakkaille ilmaista parkkiaikaa.