Miten saa korjattua Omakannan väärän päivämäärän?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Otat yhteyttä siihen tahoon, joka kirjauksen on tehnyt ja pyydät korjaamaan tiedon oikeaksi.
Ja mistähän vitusta siihen tahoon saa yhteyden, kun se on päivystys, johon ei saa yhteyttä?
Eikö päivystykseen saa yhteyttä?
Laita kirjallinen huomautus pitilastiedon virheellisyydestä. Osoita kirje päivystyksen ylilääkärille. Vie kirjekuori vaikka omin jaloin pitilastoimistoon, heidän pitää sieltä se toimittaa se vastaanottajalle, jonka olet merkinnyt kuoreen.
Tai postita.
Sitä ei voi kyllä kukaan taata tai luvata että mitään korjausta tehtäisiin.
Aina voi valittaa potilasasiamiehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat yhteyttä siihen tahoon, joka kirjauksen on tehnyt ja pyydät korjaamaan tiedon oikeaksi.
Ja mistähän vitusta siihen tahoon saa yhteyden, kun se on päivystys, johon ei saa yhteyttä?
Lähetät kirjeen tai otat yhteyttä sähköisesti potilasjärjestelmän kautta siihen terveydenhuollon yksikköön jossa olet asioinut.
On tämä koko Omakanta-systeemi täydellistä ihmisen orjuutusta yhteiskunnan taholta. DDR kiittää ja kumartaa.
Vierailija kirjoitti:
On tämä koko Omakanta-systeemi täydellistä ihmisen orjuutusta yhteiskunnan taholta. DDR kiittää ja kumartaa.
Ei sitä ole pakko vahdata, se ole mikään rikosrekisteri. Itse en ole edes vaivautunut selaamaan käyntikirjauksia, näkyvyyden pääsee rajoittamaan ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö päivystykseen saa yhteyttä?
Laita kirjallinen huomautus pitilastiedon virheellisyydestä. Osoita kirje päivystyksen ylilääkärille. Vie kirjekuori vaikka omin jaloin pitilastoimistoon, heidän pitää sieltä se toimittaa se vastaanottajalle, jonka olet merkinnyt kuoreen.
Tai postita.Sitä ei voi kyllä kukaan taata tai luvata että mitään korjausta tehtäisiin.
Ei tietenkään päivystykseen saa yhteyttä. Ainoa numero päivystykseen on päivystysapu 116117, eikä se mitään kirjausvirheitä hoida.
Tähän on menty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat yhteyttä siihen tahoon, joka kirjauksen on tehnyt ja pyydät korjaamaan tiedon oikeaksi.
Ja mistähän vitusta siihen tahoon saa yhteyden, kun se on päivystys, johon ei saa yhteyttä?
Lähetät kirjeen tai otat yhteyttä sähköisesti potilasjärjestelmän kautta siihen terveydenhuollon yksikköön jossa olet asioinut.
No mitenköhän otetaan sähköisesti yhteyttä päivystykseen, kun mitään yhteystietoja ei ole missään???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö päivystykseen saa yhteyttä?
Laita kirjallinen huomautus pitilastiedon virheellisyydestä. Osoita kirje päivystyksen ylilääkärille. Vie kirjekuori vaikka omin jaloin pitilastoimistoon, heidän pitää sieltä se toimittaa se vastaanottajalle, jonka olet merkinnyt kuoreen.
Tai postita.Sitä ei voi kyllä kukaan taata tai luvata että mitään korjausta tehtäisiin.
Ei tietenkään päivystykseen saa yhteyttä. Ainoa numero päivystykseen on päivystysapu 116117, eikä se mitään kirjausvirheitä hoida.
Tähän on menty.
Mitään asiakirjamerkintöjä ei puhelinsoiton perusteella korjata.
Kirjoittamalla huomautuksen saat yhteyden. Ja tietenkin kerrot kirjeessä mitä käyntiä koskevasta virheellisestä tiedosta on kyse, päivämäärä ja paikka, ja sitten kerrot mikä virhe ja miksi ja mikä on oikea tieto.
Mutta huomautukseesi ei välttämättä reagoida korjauksen teolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat yhteyttä siihen tahoon, joka kirjauksen on tehnyt ja pyydät korjaamaan tiedon oikeaksi.
Ja mistähän vitusta siihen tahoon saa yhteyden, kun se on päivystys, johon ei saa yhteyttä?
Lähetät kirjeen tai otat yhteyttä sähköisesti potilasjärjestelmän kautta siihen terveydenhuollon yksikköön jossa olet asioinut.
No mitenköhän otetaan sähköisesti yhteyttä päivystykseen, kun mitään yhteystietoja ei ole missään???
Miksi on vaikea kirjoittaa kirje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat yhteyttä siihen tahoon, joka kirjauksen on tehnyt ja pyydät korjaamaan tiedon oikeaksi.
Ja mistähän vitusta siihen tahoon saa yhteyden, kun se on päivystys, johon ei saa yhteyttä?
Lähetät kirjeen tai otat yhteyttä sähköisesti potilasjärjestelmän kautta siihen terveydenhuollon yksikköön jossa olet asioinut.
No mitenköhän otetaan sähköisesti yhteyttä päivystykseen, kun mitään yhteystietoja ei ole missään???
Miksi on vaikea kirjoittaa kirje.
Kirje? Postissa? Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö päivystykseen saa yhteyttä?
Laita kirjallinen huomautus pitilastiedon virheellisyydestä. Osoita kirje päivystyksen ylilääkärille. Vie kirjekuori vaikka omin jaloin pitilastoimistoon, heidän pitää sieltä se toimittaa se vastaanottajalle, jonka olet merkinnyt kuoreen.
Tai postita.Sitä ei voi kyllä kukaan taata tai luvata että mitään korjausta tehtäisiin.
Ei tietenkään päivystykseen saa yhteyttä. Ainoa numero päivystykseen on päivystysapu 116117, eikä se mitään kirjausvirheitä hoida.
Tähän on menty.
Mitään asiakirjamerkintöjä ei puhelinsoiton perusteella korjata.
Kirjoittamalla huomautuksen saat yhteyden. Ja tietenkin kerrot kirjeessä mitä käyntiä koskevasta virheellisestä tiedosta on kyse, päivämäärä ja paikka, ja sitten kerrot mikä virhe ja miksi ja mikä on oikea tieto.
Mutta huomautukseesi ei välttämättä reagoida korjauksen teolla.
Eli aivan turhaa on huomautus. Väärät tiedot saavat olla ikuisesti, ihan sama mitä teet. Hienoa.
Otat yhteyttä siihen tahoon, joka kirjauksen on tehnyt ja pyydät korjaamaan tiedon oikeaksi.