Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
pehmeä kantokoppa vai lämpöpussi?
30.09.2010 |
Meillä tuplarattaissa tällä hetkellä vauvalla kova vaunukoppa, mutta se alkaa käydä ahtaaksi. Mietin että pitäisikö hommata semmoinen pehmeä kantokoppa, vai ajaisiko semmoinen paksu lämpöpussi saman asian? Kertokaahan, kokemuksia?!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vauvan untuvamakuupussi, joka on ihan huippu! Ei tarvitse toppavaatteita alle talvellakaan ja on tosi lämmin. Meillä myös pehmeä kantokassi, mutta vähälle käytöllä se on ollut.