Jos tekisi puuroa ruuaksi
Kommentit (21)
Kuulehan ny salakalastelija, notta jos oot tietoja kalastelemas, niin kannattaa uittaa verkkojas muualla. Täältä ei sulle saalista irtoa, vaikka kuinka virittelisit nuita verkkojas. Meehän ny muualle kalastelemahan, jottei tästä ny tarvihe poliisiasiaa teherä.😉
Vierailija kirjoitti:
Tee vaan , eilen keitin kaurapuuron aamiaiseksi, oli hyvää. Tänään kahvi kinkkuvoileivän kera.
Mä en voi kauraa syödä, en edes puhdasta kauraa. Olen keliaakikko. Meinasin tehdä karkeista riisijauhoista puuroa.ap
Minä teen puuroa ruoaksi, en ruuaksi!
Vierailija kirjoitti:
Ethän tee ! Nukkumaan siitä
En mä päivällä nuku.ap
Minä teen ruiskaurapuuroa joka aamu. 2004 tuli pysyväksi tavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee vaan , eilen keitin kaurapuuron aamiaiseksi, oli hyvää. Tänään kahvi kinkkuvoileivän kera.
Mä en voi kauraa syödä, en edes puhdasta kauraa. Olen keliaakikko. Meinasin tehdä karkeista riisijauhoista puuroa.ap
Karkea riisijauho on hyvä valinta. Minä teen siitä nykyisin vispipuurot vaikka perheeseen ei enää kuulu keliakiaa sairastavaa. Pehmeä maku sopii kirpeisiin marjoihin.
Kiitos kun muistutit, viikonlopun jälkkäri löytyi.
Keliaakikkona teen:
+ tattaripuuroa
+ vispipuuroa riisijauhoon
+ riisipuuroa (kanelia, sokeria, marjakeittoa/voita/omenahilloa)
+ gluteenitonta kaurapuuroa omenahillon/voin kera
+ maissipuuroa
+ Helmi-perunapuuroa
+ hirssipuuroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkea riisijauho on hyvä valinta. Minä teen siitä nykyisin vispipuurot vaikka perheeseen ei enää kuulu keliakiaa sairastavaa. Pehmeä maku sopii kirpeisiin marjoihin.
Kiitos kun muistutit, viikonlopun jälkkäri löytyi.
Minä teen siitä ns mannapuuroa. Eli maitoon lisään karkeita riisijauhoja. Tulee hyvää.ap
Jos ja jos. Senkus teet, mitä sitä aina täytyy tänne jossitella ja ilmoittaa.
Miehelle ja teinille ei tarvitse tehdä ruokaa? Onneksi on ydinperhe!
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ja teinille ei tarvitse tehdä ruokaa? Onneksi on ydinperhe!
Hehän tulevat vasta illalla kotiin.ap
Monessa koulussa suosituin ruoka on ohrapuuro ja sitä menee paljon. Hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän tee ! Nukkumaan siitä
En mä päivällä nuku.ap
Olet joskus kertonut, kuinka on niin tylsää että menisikö sitä nukkumaan tms. Mutta muuttui sitten tämäkin. Ihme vaan, kun ei muista mitä sitä on aiemmin väittänyt ja kirjoitellut.
Vastaus viestiin nro 15. Niin viikonloppuisin voin päivällä nukkua, en viikolla.ap
Miksi sitä tänne pitää jossitella ja ilmoittaa? Aikuisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Tuoko mies take awayta?
Ei.
Minä tein ruispuolukkapuuroa ja olen syönyt sitä työpaikalla lounaaksi kolmena päivänä peräkkäin. Hyvää ja pitää nälän pois pitkään.