Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä asiakaspalvelijan työntekijöillä koskaan mennyt hermo asiakkaisiin?

Vierailija
05.05.2023 |

Kertokaa kokemuksia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan hermo, mutta kiukuttanut on.

Eihän sitä silti kuulu näyttää, vaan pitää pysyä asiallisena.

Vierailija
2/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oli sen verran perseilevä tapaus että sylkäisin naamalle. Oppiipahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä tavalla hillitysti, että olen sanonut, että nyt minun täytyy jatkaa hommia/ siirtyä kassalle tms. On siis ollut tilanteita, että asiakas vain jahkaa ja jahkaa, ja haluaa, että seison siinä vieressä katsomassa sitä jahkaamista. Mitkään neuvot ja ratkaisuehdotukset eivät kelpaa, aikaa kuluu, muut asiakkaat odottaa ja hermostuu ja kassa on luvattoman kauan vahtimatta.

Vierailija
4/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan hermo, mutta kiukuttanut on.

Eihän sitä silti kuulu näyttää, vaan pitää pysyä asiallisena.

Juuri näin.

Vaikka sanot leveä hymy naamalla: Kiitos, tervetuloa uudestaan!

Ajattelet samaan aikaan oikeasti: Paskiainen, älä tule näyttämään naamaasi tänne enää ikinä uudestaan.

Vierailija
5/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan hermo, mutta kiukuttanut on.

Eihän sitä silti kuulu näyttää, vaan pitää pysyä asiallisena.

Juuri näin.

Vaikka sanot leveä hymy naamalla: Kiitos, tervetuloa uudestaan!

Ajattelet samaan aikaan oikeasti: Paskiainen, älä tule näyttämään naamaasi tänne enää ikinä uudestaan.

Välillä se on vain vaikeeta. Ite olin 2017 vuonna asiakaspalvelijan töissä ja silloin oli itellä raskaselämän tilanne mm. äidin syöpä ja iso riita erään ihmisen kanssa joka meni lopulta oikeuteen asti, jonka lopulta ovitin. Että koitappa siinä vielä jaksaa ottaa asiakkaan vattuilut päälle, en jaksanut ja itkin monesti. Pisteenä iin päälle tuli yt-neuvottelut ja potkut, jotka oli onnenpotkut. Tuossa työssä opin vihaamaan ihmisiä, asiakkaat oli ylimielisiä ja epäkohtelijaita. En ymmärrä miten jotkut ihmiset kuvittelevat, että voi puhua muille miten sattuu, aikuiset ihmiset. Joskus olen asiakaspalvelijana tiuskaissut takaisin ja lyönyt joskus luurin korvaan asiakkaalle puhelimessa, kun olen tehnyt puhelintyötä, ei tullut potkuja pomolta vaikka sanomista tietty tuli. Ei kukaan ihminen ole teflonia ja joskus sitä ei vain jaksa määräänsä enempää, jos pomot ei ymmärrä niin antaa olla. Eihän sitä saisi asiakaspalvelihjan työssä tunteita näyttää, mutta niin kauan kuin ollaan ihmisiä, niin on se joskus ihan inhimmillistä kunhan ei ota tavaksi. 

Vierailija
6/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan hermo, mutta kiukuttanut on.

Eihän sitä silti kuulu näyttää, vaan pitää pysyä asiallisena.

Juuri näin.

Vaikka sanot leveä hymy naamalla: Kiitos, tervetuloa uudestaan!

Ajattelet samaan aikaan oikeasti: Paskiainen, älä tule näyttämään naamaasi tänne enää ikinä uudestaan.

Välillä se on vain vaikeeta. Ite olin 2017 vuonna asiakaspalvelijan töissä ja silloin oli itellä raskaselämän tilanne mm. äidin syöpä ja iso riita erään ihmisen kanssa joka meni lopulta oikeuteen asti, jonka lopulta ovitin. Että koitappa siinä vielä jaksaa ottaa asiakkaan vattuilut päälle, en jaksanut ja itkin monesti. Pisteenä iin päälle tuli yt-neuvottelut ja potkut, jotka oli onnenpotkut. Tuossa työssä opin vihaamaan ihmisiä, asiakkaat oli ylimielisiä ja epäkohtelijaita. En ymmärrä miten jotkut ihmiset kuvittelevat, että voi puhua muille miten sattuu, aikuiset ihmiset. Joskus olen asiakaspalvelijana tiuskaissut takaisin ja lyönyt joskus luurin korvaan asiakkaalle puhelimessa, kun olen tehnyt puhelintyötä, ei tullut potkuja pomolta vaikka sanomista tietty tuli. Ei kukaan ihminen ole teflonia ja joskus sitä ei vain jaksa määräänsä enempää, jos pomot ei ymmärrä niin antaa olla. Eihän sitä saisi asiakaspalvelihjan työssä tunteita näyttää, mutta niin kauan kuin ollaan ihmisiä, niin on se joskus ihan inhimmillistä kunhan ei ota tavaksi. 

Älä nyt hyvä ihminen oikeasti suutu töissä kohtaamillesi kusipäille ja pilaa sen takia omaa päivääsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuo aspan työ sellaista sylkykuppina olemista, ei ole kaikkia varten kuten minua varten

Vierailija
8/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijan työssä näkee ihmisten todellisen luonteen ja pahan olon. Joskus asiaksa oikeasti tarvitisisi mt-palvelua, eikä asiakaspalvelijan apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä tavalla hillitysti, että olen sanonut, että nyt minun täytyy jatkaa hommia/ siirtyä kassalle tms. On siis ollut tilanteita, että asiakas vain jahkaa ja jahkaa, ja haluaa, että seison siinä vieressä katsomassa sitä jahkaamista. Mitkään neuvot ja ratkaisuehdotukset eivät kelpaa, aikaa kuluu, muut asiakkaat odottaa ja hermostuu ja kassa on luvattoman kauan vahtimatta.

Klassikko. Kaveri tulee jahkaamaan ja toinen sillä aikaa katsoo mitä vois pölliä, jos kassahenkilö on yksin töissä.

Vierailija
10/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Monta kertaa. Mutta ystävällinen hymy ja ääni pysyy minulla aina. En anna sille v-mäiselle asiakkaalle sitä iloa, että saisi minut hermostumaan näkyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakaspalvelussa näkee ihmisten mt sairauden ,pahuuden ja pimeyden puolia, mikä on oikeasti hyvää ihmistietoutta. olen palvellut v-mäisiä ihmisiä ja pokka on pitänyt.se on äärimmäisen raskasta ja kuormittavaa.onneksi on myös normo ja kivoja asiakkaita ollut.

olen kyllä vaihtanut työpaikkaa kusipää asiakkaan takia.olen ilmoittanut omalle esimiehelle että tonne en enää mee ja asia on ollut ok.

olen kuullut et jotkut ,siivoojat,sähkömiehet tms.ammatissa olevat valikoi,sanoo vaan asiakkaalle, että on kiirettä, emme voi palvella ottakaa yhteyttä, johonkin toiseen firmaan.eli on niin sanottu lappu luukulla jos asiakas on perseilly.kuitenkin ala niin kiireinen ettei tarvi ottaa kusipää asiakkaita.

Vierailija
12/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt mutta se tuskin on näkynyt asiakkaalle ulospäin. Osaan hillitä itseni erittäin hyvin, vaikka sisälläni kiehuisi. Kaikkein eniten viduttaa asiakkaat, jotka heittävät jotain törkeää kommenttia minuun liittyen kovaan ääneen muiden asiakkaiden kuullen, eli suoraan sanottuna haluavat nöyryyttää. Onneksi näitä on ehkä yksi tai kaksi vuodessa. Raivostuttaa myös sellainen turha kitinä asioista joihin minä en asiakaspalvelijana pysty vaikuttamaan, esimerkiksi jos tuote ei vastaakaan asiakkaan odotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaana olen muutaman kerran saanut nuivaa palvelua esim. Pörhöltä

Vierailija
14/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinaspana ei tarvitse kuunnella paskaa. Asiattomasti käyttäytyvä asiakas soittelee uudestaan rauhoituttuaan, tosin voi olla että annan puhelun mennä ohi jollekin toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran olen sanonut etten jaksa kuunnella valitusta kun yritän koko ajan auttaa. Siihen loppui, tuli hiljaista ja lopulta kun sain asiakkaan palvelua niin kiitteli kovasti ja pahoitteli käytöstään. Tällä jaksaa taas!

Vierailija
16/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mennyt mutta se tuskin on näkynyt asiakkaalle ulospäin. Osaan hillitä itseni erittäin hyvin, vaikka sisälläni kiehuisi. Kaikkein eniten viduttaa asiakkaat, jotka heittävät jotain törkeää kommenttia minuun liittyen kovaan ääneen muiden asiakkaiden kuullen, eli suoraan sanottuna haluavat nöyryyttää. Onneksi näitä on ehkä yksi tai kaksi vuodessa. Raivostuttaa myös sellainen turha kitinä asioista joihin minä en asiakaspalvelijana pysty vaikuttamaan, esimerkiksi jos tuote ei vastaakaan asiakkaan odotuksia.

samaistun tuohon kitinään, aikuiset ihmiset kitisee ja vinkuu kuin pikkulapset känkkäränkkä päivänä, huvittavaa

Vierailija
17/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutten anna sen näkyä ulospäin. Olen yhdessä vaiheessa puhelinaspana ja siellä oli onneksi lupa käskeä soittamaan uudestaan kun on paremmalla tuulella jos homma meni asiattomaksi. 

Vierailija
18/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinaspana ei tarvitse kuunnella paskaa. Asiattomasti käyttäytyvä asiakas soittelee uudestaan rauhoituttuaan, tosin voi olla että annan puhelun mennä ohi jollekin toiselle.

Mulle kerran soitti asiakas joka oli painostava ja asia piti hoitaa heti, vaikka en voinut hoitaa sitä heti vaan se vaati selvitystä. Lopulta löin luurin korvaan asiakkaan painostavan käytöksen takia. En kokenut sitä miellyttäväksi tai sitä, että asiakas puhuu vain päälle ja asiakas vielä sanoi, että käy nyt todella kuumana. Soittakoot sitten, kun on rauhoittunut ja osaa kuunnella. Kehtasi vielä antaa minusta palautetta, katsokoot peiliin.

Vierailija
19/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaveriani uhattiin puhelimessa, asiakas uhkasi vetää hampaat lyttyyn. Onneksi puhelu tallentui ja lopulta siitä tehtiin juttu paikallis lehteen. Kannattaa siis asiakkaiden pikkaisen miettiä. Laiton uhkaus on aina laiton uhkaus. Ei aspojen tarvitse mitä vaan kuunnella, vaikka niin luulettekin. Ei aspa ole v.ttuilua varten.

Vierailija
20/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tekisi kyllä kovin helpolla kassan töitä, en varmaan edes uskaltaisi asiakkaiden vuoksi jotka nykyään hulluja. puhelinaspana helpompaa, kun voi lyödä luurin korvaan tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi