Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä asiakaspalvelijan työntekijöillä koskaan mennyt hermo asiakkaisiin?

Vierailija
05.05.2023 |

Kertokaa kokemuksia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vain käännyin kannoillani ja lähdin pois. Valituksesta ei tullut loppua vaikka yritin osoittaa ymmärrystä, jne. joten lähdin pois. Eräs mummeli syytti meitä huijareiksi. Ei ollut huomannut, että eräs tuote oli tarjouksessa vain tiettyinä päivinä. Ymmärrän, että se on ärsyttävää, mutta emme me myyjät tällaisia tarjouksia päätä, emmekä niillä asiakkaita "huijaa"

Vierailija
22/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, oli sen verran perseilevä tapaus että sylkäisin naamalle. Oppiipahan.

Et sylkäissyt🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin vaikeiden asiakkaiden läheisiä, että millainen hän heille on.

Vierailija
24/24 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asiakaspalvelussa näkee ihmisten mt sairauden ,pahuuden ja pimeyden puolia, mikä on oikeasti hyvää ihmistietoutta. olen palvellut v-mäisiä ihmisiä ja pokka on pitänyt.se on äärimmäisen raskasta ja kuormittavaa.onneksi on myös normo ja kivoja asiakkaita ollut.

olen kyllä vaihtanut työpaikkaa kusipää asiakkaan takia.olen ilmoittanut omalle esimiehelle että tonne en enää mee ja asia on ollut ok.

olen kuullut et jotkut ,siivoojat,sähkömiehet tms.ammatissa olevat valikoi,sanoo vaan asiakkaalle, että on kiirettä, emme voi palvella ottakaa yhteyttä, johonkin toiseen firmaan.eli on niin sanottu lappu luukulla jos asiakas on perseilly.kuitenkin ala niin kiireinen ettei tarvi ottaa kusipää asiakkaita.

Kyllä juuri noin, huoneistoremontteja vuosikymmeniä tehneenä on jo oppinut hyvällä prosentilla ns.haistamaan vatipäisen hankalan asiakkaan melko lyhyestäkin keskustelusta saati sitten siitä jos pitkään keskustelee ja silloin nimenomaan tulee tuo, että on niin paljon "kiirettä" ettei millään saa sovitettua kalenteriin, jos työtilanne on huonompi ja joutuu tuollaisen asiakkaan työn ottamaan niin hyvin pian sen sitten taas huomaa että "stana mä tiesin tämän" eli ennakkoaavistus käy jälleen kerran toteen.

Hankalilla ihmisillä kun on ne omat piirteensä jutuissaan ja käyttäytymisessään jotka paljastaa.

Jos taas asiakas on aiemmin perseillyt niin silloin on aivan turha tulla kyselemään uudelleen töihin, tosin osa ei edes ymmärrä käyttäytyneensä huonosti ja siksi soittavat uuteen projektiinsa joka on itsessään hyvin hämmentävää, pitävät pskaa käyttäytymistään varmaan jonain hienona ominaisuutena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä