Miksi teleoperaattorit ja pankit saavat nauhoittaa ilman asiakkaan lupaa puheluita?
Ja perusteluna on palvelun parantaminen?
En kyllä halua että puheluitani nauhoitetaan.
Kommentit (6)
Jos asia häiritsee, niin lakkaa soittelemasta.
Puhelun aluksi nauhoittamiaesta kerrotaan. On oma valintasi jatkatko puhelua. Mikäli et halua puheluasi nauhoitettavan katkaise se puhelu ja mene asioimaan henkilökohtaisesti tiskille.
Koska he ovat itse osallisina niissä keskusteluissa. Vastaavasti sinäkin saat nauhoittaa vaikka kaikki puhelusi, jos niin haluat, samoin kuin muutkin keskustelusi. Ainoastaan sellaista keskustelua ei saa nauhoittaa tai teknisellä laitteella kuunnella, jota ei ole tarkoitettu sinun kuultavaksesi.
Asiakkaat saattavat muuten väittää mitä tahansa, jos ei niitä nauhoitettaisi. Samoin on se asiakkaan etukin, että niin tehdään.
Älä sitten soittele idioottipuheluitasi.