Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surkea asiakaspalvelu - Nordea

Vierailija
27.04.2023 |

Vaihdoin puhelinta ja odotan PIN-koodia postitse. Siis postitse. Ei ole tullut määräajassa 3-5 pv.

Postitan on epäluotettavin toimija Suomessa. Kirjeen perille meno voi kestää 4 viikkoa.

Reippaana ajattelin että käyn maksamassa erään laskun automaatilla,

Ajoin automaatille ja kuinkas ollakaan - automaatti ei toimi.

Sen jälkeen soitin Nordeaan ja kuuntelin heidän mainoksia puhelimessa 7 minuuttia.

Piti keskeyttää puhelu sillä oli toinen meno.

Nyt sitten mun Nordea moniilipankki on jumissa. MobilePay ei toimi yms.

Onko tämä nykypäivää??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä puhelimen vauhdissa tuota piniä tarttet? Olisit skannannut qr-koodin vanhasta puhelimesta.

Vierailija
2/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin puhelinta niin tein vaihdon vanhan puhelimen kanssa.

Miksi et ole lukenut ohjeita!?

Taidat olla hieman typerä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irmalla ei nyt ollutkaan teknologia hallussa.

Vierailija
4/10 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa monessa muussakin palveluyrityksessä. Kun henkilökuntaa ei ole riittävästi, yrityksrn priorisointi on myynnissä, eikä palvelussa, niin siitä me ihmiset kärsimme.

Chat roboteilta,, en ole yhtä ensimmäistäkään kertaa saanut mihinkään pulmaan neuvoa tai ohjetta. Vaikka yritän parhaani mukaan olla selkeä. Ei noita robotteja kannata käyttää vielä noin keskeneräisinä.

Kun kaikkien ihmisten salasanat saadaan muutamien vuosien kuluessa rikollisten käyttöön, olemme pulassa. Kukaan ei voi auttaa, kun ketään ei ole missään.

Tekniikan kehitys ei takaa turvallisuutta. Ollaan aina jäljessä. Kyb erhyökkäykset tuovat oman haasteensa pankki asiointiin ja muihinkin palveluihin.

Vierailija
5/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa monessa muussakin palveluyrityksessä. Kun henkilökuntaa ei ole riittävästi, yrityksrn priorisointi on myynnissä, eikä palvelussa, niin siitä me ihmiset kärsimme.

Chat roboteilta,, en ole yhtä ensimmäistäkään kertaa saanut mihinkään pulmaan neuvoa tai ohjetta. Vaikka yritän parhaani mukaan olla selkeä. Ei noita robotteja kannata käyttää vielä noin keskeneräisinä.

Kun kaikkien ihmisten salasanat saadaan muutamien vuosien kuluessa rikollisten käyttöön, olemme pulassa. Kukaan ei voi auttaa, kun ketään ei ole missään.

Tekniikan kehitys ei takaa turvallisuutta. Ollaan aina jäljessä. Kyb erhyökkäykset tuovat oman haasteensa pankki asiointiin ja muihinkin palveluihin.

Jeps, ja Nordean uusi nettipankki (jota minun pitäisi heidän mukaan rakastaa) on täynnä tekoälyä, ei voi edes itse etsiä, vaan botilta täytyy kysyä kaiken, plaah.

Olen itse opiskellut Otskissa koodia vääntävien nörttien kanssa ja tiedän, että suuri osa heistä on valitettavasti kaikkea muuta kuin luotettavia, eivätkä asiakkaiden turvallisuudesta välitä. Ihmisten pitäisi ihan oikeasti joukolla vaatia parempaa tietoturvaa.

Vierailija
6/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat noista AP:n jutuista eivät olet Nordean ongelmia. Automaatteja ei Nordea pidä yllä eikä Nordea myöskään ylläpidä MobilePaytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustaito hukassa,ääliö per su

Vierailija
8/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut puhelimen vaihtuessa tarvittavat koodit ihan soittamalla siinä puhelimessa ja tekstiviestillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma oli itselläni, meni reilu viikko kun PIN koodi tuli postissa. Nordea minullakin. En ole tietotekniikan nero ja tämä tuli nyt ekan kerran vastaan. Luin ohjeet moneen kertaan enkä saanut toimimaan. Oli pakko tilata postitse koodi. Onneksi vanha puhelin toimi vielä sen reilun viikon ajan niin sain pankkiasiat hoidettua.

Vierailija
10/10 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean palvelutaso on käsittämätömän huonoa. Teinille avasin tilin. Pinniä odotettu viikko. Tekstiviestinä ei ikinä saapunut. Asiakaspalvelussa käsittämättömiä pösilöitä. Pin tuli postitse tänään eikä toimi.