Lue keskustelun säännöt.
Mies osti 10-vuotiaalle mönkijän.
Kommentit (4)
Vaarallisin mahdollinen vehje tuon ikäiselle(kin) :( Vrt. mopon /mönkijän kaatuminen päälle...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Musta aika järjetön ostos oli peruste mikä tahansa. Vaarallinen kapistus. Niin moni on kaatunut ja jäänyt alle. Miehillä tuntuu olevan joku itsetuhovietti ja harmi kun siihen vedetään myös lapset mukaan. Ei ihme että miehien keskiikä on alhaisempi kuin naisten.
Tää on kyllä joku kevytversio mutta silti
on myös monkijä