Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huusin 2-vuotiaalle

Vierailija
07.08.2010 |

että nyt tottelet äitiä vaikka hän ei edes oikeastaan ollut tuhma. Tuli vaan sotkemaan töitäni kun halusi "auttaa". Lapsi vastasi itkien: älä huuda

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ihminen ja sinulla on ihmisen heikot hetket. Maailmaan mahtuu ääntä. Ota lapsi syliin ja pidä hyvänä.

Ei hän äänen korotukseen kuole.

Vierailija
2/6 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniista sanoista. jotenkin on vaan tosi paha mieli.



-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä hermo palaa. Ja sitten on paha mieli kaikilla. Mutta ehkä siitä sitten voi taas ottaa opiksi.

Vierailija
4/6 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että lapselle jää turvallinen olo "kohtauksen" jälkeen.



Eli pyydä anteeksi ja selvitä lapselle, ettei vika ollut hänessä.

Vierailija
5/6 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä hermostuu lapsiin, ja tuntuu että kitinä ja itku tulee ulos korvista. Siinä vaiheessa tuntuu, ettei jaksa kuulla enää yhtään ääntä. Saattaa käydä niin, että huutaa, ja sitte kaduttaa.. :/

Vierailija
6/6 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huusin kun ajoin autoa ja kaksvee aukas oven vauhddissa.. Hölmö minä kun ei ollut lapsilukkoa päällä. Karjaisin et oviin ei kosketa tai mä pistän pihalle käveleen..Höh katteeton lupaus:) Ajoin tien sivuun kun tuli sopiva kohta ja paukautin oven kii. Säikähin vaan ja kun siinä yritin sanoa isoveljelle et onnistuuki vetään ovea kii niin auto kaartui jo melkein keskiviivan ohi. Ei siitä sen kummempaa draamaa syntyny kun tyttökin vaan jatkoi höpöttelyä takapenkillä. Ja mulla on kyl lasilukot päällä tästedes:) Elä sinäkään huoli pikkujutuista. Ei yks karjasu maata kaada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän