Isoin voittosi kasinoilta tai veikkaukselta
Itsellä 5k casinoarvasta. Toiseksi isoin oli joku jaakkopotti 2,5 kiloa.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan voittanut yli satasta missään eikä kukaan muukaan sadoista tutuistani. Tietysti tälle palstalle on osunut paljon voittoja😂
Itse asiassa, niitä voittoja varmasti on paljon oikeesti. Se on aika yleistä "ammattipelaajilla". Mutta monet pelaa niin, että menettää ne nopeasti myös, uusiin peleihin. Mutta sitähän tämä porukka täälllä ei kerro, kun ei kysytty.
Isoin voitto 100 000€ mutta juuri Täältä tuli mukava 500e potti ja kotiutus onnistui salamana eli voitto oli heti tilillä. Ekaa talletukseen ilmaiskierroksia ja vielä Cashback bonus. https://pelikaani.com/?ref=w30ddcv
Reilu sata markkaa joskus 90-luvulla. Lottoa pelannut joka viikko vuodesta 1993. Eurojaskaa sen alusta lähtien joka viikko. Viking lottoa kokeilin muutaman vuoden mutta sen lopetin. En edes viitsi laskea, paljonko tappiolla, mutta varmasti sillä ok-talon saisi muuttotappiopaikkakunnalta.
3.5 miljoonaa markkaa, viime vuosituhannella.
Olin juuri pääsemässä, sain ennustuksen yo lahjaksi. Sanoi minusta tulee opettaja ja voutan lotossa. Pääsin okl lään ja ihan opintojen lopulla voitin. Veikkauksessa kehoitti ottaa pankissa yhteyttä sijoitusneuvontaan.
Ostin nykyisen kotimme, 3 sijotusasuntoa, maksoin veljeni asuntolainan ja vanhemmille teetettiin iso remontti.
Töitä sai helposti ja jäin töihin, asuin kodistamme irrotetussa yksiössä, iso puoli oli vuokralla.
Tapasin puolisoni, mentiin naimisiin, syntyi esikoinen ja jäin kotiin.
Lapset ovat nyt lähes aikuisia. Oon miettynyt mitä tekisi jo monta v, mutta en ainakaan hae töihin, koska joku toinen tarvitsee töitä enemmän
Kerran kesällä Kenosta 10000 ja että tulikin tarpeeseen...
Vierailija kirjoitti:
Olen veikannut 35 vuotta säännöllisesti ja 150000 mk on ehkä suurin voittoni ja paras putki vuosi 2015 lokakuu - 2016 lokakuu, jolloin 8 täysosumaa. Kuitenkin vain niukasti voiton puolella, enemmän olisi tilillä jos olisi sijoittanut nokiaan kaikki veikkausrahat.
Et todellakaan ole voitolla
Joskus laivalla kolikkokoneesta sain vitosella varmaan 70 euroa. Sukulaiset ostelivat arpoja aina kortin väliin ja niistä tuli vitonen tai kymppi, kerran 50 euroa.
Nuoruudenajan poikaystävä noita pelasi kasinolla silloin tällöin ja hänen kanssaan joskus menin ja voitin parilla kympillä satasen.
Huh, voitin just vähän reilu 11 000€ netticasinolla. 3,60€ panoksella. Kelpaa.
200 € Kenosta Kenon ihan ensimmäiseltä arvontakerralta. Sen jälkeen en olekaan voittanut kahta kymppiä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Huh, voitin just vähän reilu 11 000€ netticasinolla. 3,60€ panoksella. Kelpaa.
Paljonko hävisit?
Niin, ja lisätään tähän nyt vielä yksi lauantai-Loton 5 oikein tulos jolla sain kokonaista 58 euroa. Oooooohhh...