Rakkaat asiakkaat.
"Olemme joutuneet odottamaan pöytäämme lähes vartin" - Jos teette varauksen kello 18 niin älkää saapuko paikalle 17:30. Ihan oikeesti.
"Ruoka on liian tulista" - Ai kappas, tulitte sattumoisin ravintolaan, joka tunnetaan tyylisuunnaltaan ja maineiltaan ns. chilikkääksi. Kysynkö kokilta löytyisikö perunamuusia teille?
"Palvelu on kovin hidasta" - Kyllä vaan, suorastaan skandaalimaista, että lauantai iltana kello 20:30 saapuessasi 18 hengen seurueen kanssa kaupungin suosituimpaan ravintolaan, kokonaisaikanne ravintolassa on reilut kaksi tuntia.. Käsittämätöntä.
"Koska minä olen niin armollinen ja tuon itseni ja kaksi kaveriani tähän ravintolaan, ansaitsen kaiken _ilmaiseksi_" - Tällainen ihan tavallinen tyyppi, joka luulee läsnäolollaan olevan suurtaa lisäarvoa ravintolalle. Ns. Kusi hatussa- Asiakas aina kuningas - Syndrooma (Yleensä ei mitään kosketuspintaa asiakaspalveluun tai liike-elämään omassa elämässä)
....
Näitähän riittää
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Jospa sä vaihtaisit alaa.
Perustelut?
Ravintolahullu on näköjään päässyt lounasravintolasta iltaravintolaan. Tuttu valitus kyllä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolahullu on näköjään päässyt lounasravintolasta iltaravintolaan. Tuttu valitus kyllä jatkuu.
Et vain kestä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa sä vaihtaisit alaa.
Perustelut?
Yllätys, ei osaa perustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa sä vaihtaisit alaa.
Perustelut?
Yllätys, ei osaa perustella.
No jos asiakas on sun mielestä aasi, on paras lopettaa palveleminen ja sitä ei voi tehdä muuten.
Ja en mä oo täällä vastailemassa sulle aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa sä vaihtaisit alaa.
Perustelut?
Yllätys, ei osaa perustella.
No jos asiakas on sun mielestä aasi, on paras lopettaa palveleminen ja sitä ei voi tehdä muuten.
Ja en mä oo täällä vastailemassa sulle aina.
Ja asiakashan ei sitä aasin titteleliä itselle aiheuta omalla käytöksellä?
No asiakashan mielestään pitää koko ravintolan pystyssä saapumalla paikalle.
Se tuli hyvin selväksi salaattibuffetti-keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
No asiakashan mielestään pitää koko ravintolan pystyssä saapumalla paikalle.
Se tuli hyvin selväksi salaattibuffetti-keskustelussa.
Mutta pitää osata myös käytöstavat. Pelkkä sisälle astuminen ja maksaminen ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No asiakashan mielestään pitää koko ravintolan pystyssä saapumalla paikalle.
Se tuli hyvin selväksi salaattibuffetti-keskustelussa.Mutta pitää osata myös käytöstavat. Pelkkä sisälle astuminen ja maksaminen ei riitä.
Asia jota ei ymmärretä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa sä vaihtaisit alaa.
Syö sä kotonas mikropizzaa jos käytöstapoja ei osata. Pelle.
Pitäskö munkin mennä tunti etuajassa ja valittaa kun en pääse varattuun pöytään. 🤣🤣🤣
Eikö noille asiakkaille saada mitään järkeä päähän????
Vierailija kirjoitti:
Eikö noille asiakkaille saada mitään järkeä päähän????
Ei saa vaikka kuinka mätkis.
Kaikki asiakaspalvelutyötä tehneet ihmettelevät miten osa aikuisista ihmisistä on pysynyt hengissä aikuisikään asti.
Totuus tuli esille.