Miksi jätät kuitin roikkumaan siihen koneeseen itsepalvelukassalla?
Se kuittiroskis on siinä matkan varrella kun kävelet kaupasta ulos. Pitääkö äidin tulla sekin viemään puolesta?
Vai onko se kuitti liian painava?
Kommentit (21)
Päätyy lopulta siihen että itsepalvelukassoille laitetaan portit millä pääsee vain kuitilla ulos niin ei voi jättää kassaan roikkumaan vaan pakko ottaa itse siitä.
Vierailija kirjoitti:
Päätyy lopulta siihen että itsepalvelukassoille laitetaan portit millä pääsee vain kuitilla ulos niin ei voi jättää kassaan roikkumaan vaan pakko ottaa itse siitä.
Näin on ainakin niissä K-kaupoiss, jossa asioin.
Itsellä s-marketissa muuttui touhu yhtäkkiä kuitittomaksi, kun sain uuden s-pankkikortin. En ole tehnyt mitään muutoksia itse. Sitä ennen 2 korttia aiemmin itse kävin muuttamassa lähikaupungin palvelupisteessä kortin asetukset niin, että kuitti tulee vain sähköisenä. Sen jälkeen kun tuli uusi kortti, alkoi taas paperikuitti tulostua enkä jaksanut enää käydä sitä muuttamassa. Mutta nyt kun taas uusi kortti tuli, niin se muuttuikin takaisin sähköiseksi. Aikamoista touhua.
Meidän kaupassa ei ip-kassa-alueen ulosmeno portti aukeas, jos kuittia ei ole. Ekan unohduksen ja nolon takaisin paluun takia muistan sen aina.
Kylläpä ap on kovasti harmistunut mitättömästä asiasta. Jaksamista toivon elämän raskaalla taipaleella.
Jätän kuitin siihen perään jos edellinenkin jättänyt , en ota toisten kuitteja . S-kaupassa ei onneksi tule kuittia ollenkaan vaan kassakone kiittää käynnistä ja toivottaa tervetulleeksi uudestaan .
Lidleissäkin on osaan tullut portit itsepalvelukassoille että vain niillä pääsee ulos.
Tähän se johtaa. Kaikille tulee hidaste, kun joku ei noudata ohjeita.
En tee mitään ilman että siitä maksetaan.
K-kaupoissa minulla on kuititon asiointi, paitsi itsepalvelukassoilla tulostuu kuitti just sitä varten, että pääsee portista ulos.
Onneksi kaupungissa missä asun ei ole yhtään itsepalvelukassaa, on ihmisillekin töitä.
Kuitti että pääsee portista ulos? onko HELLsingin kaupat vankiloita?
Protestina jätän sinne. Tuo on paperin tuhlausta koko paperikuitti homma. Ehkä joku herää siihen jos ihmiset eivät ota niitä. Muutama miljoona rahaa menee vuosittain pelkästään noihin kuittikustannuksiin. Pitäisi olla valinnainen.
Miksi siinä koneessa ei ole vaihtoehtoa: "Tulostetaanko kuitti?", kuten Lidlissä on? Jos halpiskauppakin kykenee noin yksinkertaisen vaiheen tajuamaan lisätä, niin mikä vaivaa muuta marketteja, onko siellä simpansseja konsultteina käytetty?
Vierailija kirjoitti:
Lidleissäkin on osaan tullut portit itsepalvelukassoille että vain niillä pääsee ulos.
Tähän se johtaa. Kaikille tulee hidaste, kun joku ei noudata ohjeita.
Ei siis sinne, minulla menee kuitit pankin sovellukseen ei siis tulosta niitä, joten en pääsisi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaupungissa missä asun ei ole yhtään itsepalvelukassaa, on ihmisillekin töitä.
Tyhmää resurssien käyttöä. Jos hommat pystyy tehostaa, niin se on hyvä. Pitää sitten käyttää resurssit muihin tehtäviin.
Mutta voimme kyllä poistaa kaikki tietokoneetkin sinun logiikan perusteella, niin olisi vihko ja ruutupaperihommia kiitettävästi.
Haukkukaa minua niuhoksi, mutta sama ärsyttää suunnattomasti myös itseäni. Kuten myös se, että ostokori jätetään kassan päähän, eikä laiteta sitä niille tarkoitettuun pinoon, hyllystä otettuja tavaroita ei palauteta niiden omille paikoilleen, vaan jätetään pahimmillaan kylmäsäilytystä vaativat tavarat lämpimaan sekä se, että pantittomat ostoskärryt jätetään muutaman metrin päähän niiden palautuspisteestä. Miten hemmetissä ne voimat loppuvat siinä pari metriä ennen maalia?!
Onko lkm dataa siitä kuittien jäämisestä kun noin ..?
He luulevat että sana itsepalvelu tarkoittaa sitä, että muut asiakkaat palvelevat häntä ja että jonossa seuraava voi olla palvelija.