Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jätät kuitin roikkumaan siihen koneeseen itsepalvelukassalla?

Vierailija
30.01.2023 |

Se kuittiroskis on siinä matkan varrella kun kävelet kaupasta ulos. Pitääkö äidin tulla sekin viemään puolesta?
Vai onko se kuitti liian painava?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He luulevat että sana itsepalvelu tarkoittaa sitä, että muut asiakkaat palvelevat häntä ja että jonossa seuraava voi olla palvelija.

Vierailija
2/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyy lopulta siihen että itsepalvelukassoille laitetaan portit millä pääsee vain kuitilla ulos niin ei voi jättää kassaan roikkumaan vaan pakko ottaa itse siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätyy lopulta siihen että itsepalvelukassoille laitetaan portit millä pääsee vain kuitilla ulos niin ei voi jättää kassaan roikkumaan vaan pakko ottaa itse siitä.

Näin on ainakin niissä K-kaupoiss, jossa asioin.

Vierailija
4/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä.

Vierailija
5/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä s-marketissa muuttui touhu yhtäkkiä kuitittomaksi, kun sain uuden s-pankkikortin. En ole tehnyt mitään muutoksia itse. Sitä ennen 2 korttia aiemmin itse kävin muuttamassa lähikaupungin palvelupisteessä kortin asetukset niin, että kuitti tulee vain sähköisenä. Sen jälkeen kun tuli uusi kortti, alkoi taas paperikuitti tulostua enkä jaksanut enää käydä sitä muuttamassa. Mutta nyt kun taas uusi kortti tuli, niin se muuttuikin takaisin sähköiseksi. Aikamoista touhua.

Vierailija
6/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupassa ei ip-kassa-alueen ulosmeno portti aukeas, jos kuittia ei ole.  Ekan unohduksen ja nolon takaisin paluun takia muistan sen aina.

Vierailija
7/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ap on kovasti harmistunut mitättömästä asiasta. Jaksamista toivon elämän raskaalla taipaleella.

Vierailija
8/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kuitin siihen perään jos edellinenkin jättänyt , en ota toisten kuitteja . S-kaupassa ei onneksi tule kuittia ollenkaan vaan kassakone kiittää käynnistä ja toivottaa tervetulleeksi uudestaan .

Vierailija
9/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidleissäkin on osaan tullut portit itsepalvelukassoille että vain niillä pääsee ulos.

Tähän se johtaa. Kaikille tulee hidaste, kun joku ei noudata ohjeita.

Vierailija
10/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään ilman että siitä maksetaan.

Vierailija
11/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupoissa minulla on kuititon asiointi, paitsi itsepalvelukassoilla tulostuu kuitti just sitä varten, että pääsee portista ulos.

Vierailija
12/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaupungissa missä asun ei ole yhtään itsepalvelukassaa, on ihmisillekin töitä.

Vierailija
13/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitti että pääsee portista ulos? onko HELLsingin kaupat vankiloita?

Vierailija
14/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protestina jätän sinne. Tuo on paperin tuhlausta koko paperikuitti homma. Ehkä joku herää siihen jos ihmiset eivät ota niitä. Muutama miljoona rahaa menee vuosittain pelkästään noihin kuittikustannuksiin. Pitäisi olla valinnainen.

Vierailija
15/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siinä koneessa ei ole vaihtoehtoa: "Tulostetaanko kuitti?", kuten Lidlissä on? Jos halpiskauppakin kykenee noin yksinkertaisen vaiheen tajuamaan lisätä, niin mikä vaivaa muuta marketteja, onko siellä simpansseja konsultteina käytetty?

Vierailija
16/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidleissäkin on osaan tullut portit itsepalvelukassoille että vain niillä pääsee ulos.

Tähän se johtaa. Kaikille tulee hidaste, kun joku ei noudata ohjeita.

Ei siis sinne, minulla menee kuitit pankin sovellukseen ei siis tulosta niitä, joten en pääsisi ulos.

Vierailija
17/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaupungissa missä asun ei ole yhtään itsepalvelukassaa, on ihmisillekin töitä.

Tyhmää resurssien käyttöä. Jos hommat pystyy tehostaa, niin se on hyvä. Pitää sitten käyttää resurssit muihin tehtäviin.

Mutta voimme kyllä poistaa kaikki tietokoneetkin sinun logiikan perusteella, niin olisi vihko ja ruutupaperihommia kiitettävästi.

Vierailija
18/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali vali, vali, vali.

Vierailija
19/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa minua niuhoksi, mutta sama ärsyttää suunnattomasti myös itseäni. Kuten myös se, että ostokori jätetään kassan päähän, eikä laiteta sitä niille tarkoitettuun pinoon, hyllystä otettuja tavaroita ei palauteta niiden omille paikoilleen, vaan jätetään pahimmillaan kylmäsäilytystä vaativat tavarat lämpimaan sekä se, että pantittomat ostoskärryt jätetään muutaman metrin päähän niiden palautuspisteestä. Miten hemmetissä ne voimat loppuvat siinä pari metriä ennen maalia?!

Vierailija
20/21 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lkm dataa siitä kuittien jäämisestä kun noin ..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi