Tokmanni klubi, mihin se liittymisetu -10% tulee, liityin enkä ole saanut mitään alekoodia????
Tietääkö kukaan mihin se liityymisetu -10% tulee, pitäisikö tulla joku koodi sähköpostiin tai tekstiviestillä? Kun jos menen ostoksille myymälään ja haluan jostain tuotteesta sen alen mikä on nyt liittyjille tulee, on kuukauden voimassa niin mitä mä sille myyjälle sanon kun en saanut mitään koodia?? Millä mä todistan että on oikeus alennukseen??
Kommentit (28)
Eikö se koske enää koko ostosta? Multa myyjä ainakin kysyi, että haluanko käyttää edun kun sellanen näämmä on.
Eikös omalla puhelinnumerolla saa sen edun kassalla ja muutkin.
Kato sieltä Tokmanni Klubin tiedoistas. Siellä pitäis olla.
Ja kysyyhän ne kassalla onko sulla klubijäsenyyttä ja kun saavat sun tietos auki eteensä, näkevät sen alennuksen suoraan sieltä.
Ei siihen tule mitään koodia. Ostoksilla kassa antaa alennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös omalla puhelinnumerolla saa sen edun kassalla ja muutkin.
Niin kun en tiedä. Mistä se kassa sen puhelinnumerolla näkee? Luulin että saan koodin itselleni txt tai muuten ja voin kertoa että nyt käytän sen tähän tuotteeseen... Mutta missään ei ole mitään koodia, ei asiakassivuilla, ei sähköpostissa,ei txt...
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen tule mitään koodia. Ostoksilla kassa antaa alennuksen.
No eikö sitten voi joka kerta käyttää sitä alennusta, jos ei ole koodia mikä menee vanhaksi, sanoo vaan aina että nyt tästä ja tästä ale -10%>
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös omalla puhelinnumerolla saa sen edun kassalla ja muutkin.
Niin kun en tiedä. Mistä se kassa sen puhelinnumerolla näkee? Luulin että saan koodin itselleni txt tai muuten ja voin kertoa että nyt käytän sen tähän tuotteeseen... Mutta missään ei ole mitään koodia, ei asiakassivuilla, ei sähköpostissa,ei txt...
Kassa kysyy sulta onko sulla klubijäsenyys ja kun sä vastaat myöntävästi, sä ihan itse lausut hänelle sen sun puhelinnumeros, jonka avulla se kassa saa sun tietos auki ja näkee sulla olevan käyttämätön 10% alennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen tule mitään koodia. Ostoksilla kassa antaa alennuksen.
No eikö sitten voi joka kerta käyttää sitä alennusta, jos ei ole koodia mikä menee vanhaksi, sanoo vaan aina että nyt tästä ja tästä ale -10%>
Ei voi.
Se alennus on voimassa vain yhden ostokerran.
Kun käytät sen, on se käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös omalla puhelinnumerolla saa sen edun kassalla ja muutkin.
Niin kun en tiedä. Mistä se kassa sen puhelinnumerolla näkee? Luulin että saan koodin itselleni txt tai muuten ja voin kertoa että nyt käytän sen tähän tuotteeseen... Mutta missään ei ole mitään koodia, ei asiakassivuilla, ei sähköpostissa,ei txt...
Kassa kysyy sulta onko sulla klubijäsenyys ja kun sä vastaat myöntävästi, sä ihan itse lausut hänelle sen sun puhelinnumeros, jonka avulla se kassa saa sun tietos auki ja näkee sulla olevan käyttämätön 10% alennus.
Kummallista että kassa näkee sen alennuksen kun minä en näe, ei ole omilla sivuilla, omissa tiedoissa mitään mainintaa asiasta. Onkohan niillä jotenkin erilainen se asiakassivu..
Mutta kerryttääkö se jäsenyys jotain bonusta, rahaa, alekoodeja? Vai mikä on sen idea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös omalla puhelinnumerolla saa sen edun kassalla ja muutkin.
Niin kun en tiedä. Mistä se kassa sen puhelinnumerolla näkee? Luulin että saan koodin itselleni txt tai muuten ja voin kertoa että nyt käytän sen tähän tuotteeseen... Mutta missään ei ole mitään koodia, ei asiakassivuilla, ei sähköpostissa,ei txt...
Kassa kysyy sulta onko sulla klubijäsenyys ja kun sä vastaat myöntävästi, sä ihan itse lausut hänelle sen sun puhelinnumeros, jonka avulla se kassa saa sun tietos auki ja näkee sulla olevan käyttämätön 10% alennus.
Kummallista että kassa näkee sen alennuksen kun minä en näe, ei ole omilla sivuilla, omissa tiedoissa mitään mainintaa asiasta. Onkohan niillä jotenkin erilainen se asiakassivu..
Mikäli sulla on siellä käyttämätön voimassa oleva alennus, se kassa kyllä sen näkee sun tietosi avatessaan sun puhelinnumerollas, jonka sille siinä kassalla annat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös omalla puhelinnumerolla saa sen edun kassalla ja muutkin.
Niin kun en tiedä. Mistä se kassa sen puhelinnumerolla näkee? Luulin että saan koodin itselleni txt tai muuten ja voin kertoa että nyt käytän sen tähän tuotteeseen... Mutta missään ei ole mitään koodia, ei asiakassivuilla, ei sähköpostissa,ei txt...
Mä saan ainakin klubitarjoukset antamalla puhelinnumeron kassalle ihan sanallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kerryttääkö se jäsenyys jotain bonusta, rahaa, alekoodeja? Vai mikä on sen idea?
Ei kerrytä yhtään mitään.
On vain tervetuloa -lahja Tokmanni Klubiin liittyneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös omalla puhelinnumerolla saa sen edun kassalla ja muutkin.
Niin kun en tiedä. Mistä se kassa sen puhelinnumerolla näkee? Luulin että saan koodin itselleni txt tai muuten ja voin kertoa että nyt käytän sen tähän tuotteeseen... Mutta missään ei ole mitään koodia, ei asiakassivuilla, ei sähköpostissa,ei txt...
Kassa kysyy sulta onko sulla klubijäsenyys ja kun sä vastaat myöntävästi, sä ihan itse lausut hänelle sen sun puhelinnumeros, jonka avulla se kassa saa sun tietos auki ja näkee sulla olevan käyttämätön 10% alennus.
Kummallista että kassa näkee sen alennuksen kun minä en näe, ei ole omilla sivuilla, omissa tiedoissa mitään mainintaa asiasta. Onkohan niillä jotenkin erilainen se asiakassivu..
Mikäli sulla on siellä käyttämätön voimassa oleva alennus, se kassa kyllä sen näkee sun tietosi avatessaan sun puhelinnumerollas, jonka sille siinä kassalla annat.
Mutta, miksi asiakas ei näe hänelle kuuluvia alennuksia?
Kassa näkee, kassa näkee, kai nyt asiakkaankin pitää nähdä mitä etuja hänellä on käytettävissä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kerryttääkö se jäsenyys jotain bonusta, rahaa, alekoodeja? Vai mikä on sen idea?
Sillä saa joka viikko jotain ns. Klubihintaan ostaa ja hieman halvemmalla.
Tarjouslehdet yleensä kertoo, mitkä tuotteet on milloinkin klubihinnalla.
Mitä jos menisit sinne tokmannin sivuille.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kerryttääkö se jäsenyys jotain bonusta, rahaa, alekoodeja? Vai mikä on sen idea?
Jäsenyydellä saa joitain tuotteita edullisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös omalla puhelinnumerolla saa sen edun kassalla ja muutkin.
Niin kun en tiedä. Mistä se kassa sen puhelinnumerolla näkee? Luulin että saan koodin itselleni txt tai muuten ja voin kertoa että nyt käytän sen tähän tuotteeseen... Mutta missään ei ole mitään koodia, ei asiakassivuilla, ei sähköpostissa,ei txt...
Kassa kysyy sulta onko sulla klubijäsenyys ja kun sä vastaat myöntävästi, sä ihan itse lausut hänelle sen sun puhelinnumeros, jonka avulla se kassa saa sun tietos auki ja näkee sulla olevan käyttämätön 10% alennus.
Kummallista että kassa näkee sen alennuksen kun minä en näe, ei ole omilla sivuilla, omissa tiedoissa mitään mainintaa asiasta. Onkohan niillä jotenkin erilainen se asiakassivu..
Mikäli sulla on siellä käyttämätön voimassa oleva alennus, se kassa kyllä sen näkee sun tietosi avatessaan sun puhelinnumerollas, jonka sille siinä kassalla annat.
Etkö sä käy Tokmannin sivuilla katsomassa mitä klubitarjouksia on tarjolla? Mulle tulee myös sähköpostilla ilmoituksia noista klubitarjouksista.
Mutta, miksi asiakas ei näe hänelle kuuluvia alennuksia?Kassa näkee, kassa näkee, kai nyt asiakkaankin pitää nähdä mitä etuja hänellä on käytettävissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös omalla puhelinnumerolla saa sen edun kassalla ja muutkin.
Niin kun en tiedä. Mistä se kassa sen puhelinnumerolla näkee? Luulin että saan koodin itselleni txt tai muuten ja voin kertoa että nyt käytän sen tähän tuotteeseen... Mutta missään ei ole mitään koodia, ei asiakassivuilla, ei sähköpostissa,ei txt...
Kassa kysyy sulta onko sulla klubijäsenyys ja kun sä vastaat myöntävästi, sä ihan itse lausut hänelle sen sun puhelinnumeros, jonka avulla se kassa saa sun tietos auki ja näkee sulla olevan käyttämätön 10% alennus.
Kummallista että kassa näkee sen alennuksen kun minä en näe, ei ole omilla sivuilla, omissa tiedoissa mitään mainintaa asiasta. Onkohan niillä jotenkin erilainen se asiakassivu..
Mikäli sulla on siellä käyttämätön voimassa oleva alennus, se kassa kyllä sen näkee sun tietosi avatessaan sun puhelinnumerollas, jonka sille siinä kassalla annat.
Mutta, miksi asiakas ei näe hänelle kuuluvia alennuksia?
Kassa näkee, kassa näkee, kai nyt asiakkaankin pitää nähdä mitä etuja hänellä on käytettävissä?
Kyllä mä tiedon sain omasta alennuksestani liittyessäni.
Katso sieltä omilta sivuiltasi, tutki saamasi sähköpostit (tarvittaessa myös roskapostit) ja jos et mitenkään löydä, mene lähimpään Tokmanniin vaikka kysymään neuvoa.
Liittyessäsi Tokmanni Klubiin, sinä saat sen 10% alennuksen.
Kaikki viikottaiset Tokmannin Klubi -hinnalla olevat tuotteet näet tarjouslehdestä, jotka kaikki julkaistaan myös siellä Tokmannin sivuilla ja niistä et tule saamaan mitään tietoa erikseen vaan ostaessasi Klubi -hinnalla myynnissä olevan tuotteen, antaessasi Klubijäsenyytesi tunnuksen eli puhelinnumerosi kassalla, saat sen tuotteen Klubi -hintaan.
Up