Tokmanni klubi, mihin se liittymisetu -10% tulee, liityin enkä ole saanut mitään alekoodia????
Tietääkö kukaan mihin se liityymisetu -10% tulee, pitäisikö tulla joku koodi sähköpostiin tai tekstiviestillä? Kun jos menen ostoksille myymälään ja haluan jostain tuotteesta sen alen mikä on nyt liittyjille tulee, on kuukauden voimassa niin mitä mä sille myyjälle sanon kun en saanut mitään koodia?? Millä mä todistan että on oikeus alennukseen??
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kerryttääkö se jäsenyys jotain bonusta, rahaa, alekoodeja? Vai mikä on sen idea?
Sillä saa joka viikko jotain ns. Klubihintaan ostaa ja hieman halvemmalla.
Tarjouslehdet yleensä kertoo, mitkä tuotteet on milloinkin klubihinnalla.Ahaa, okei! Itse olen vilautellut korttia poiketessani Tokmannille, mutta vielä en ole saanut alennuksia. Pitänee lukaista mainokset :D
Ei Tokmanni Klubin jäsenyyteen ole nykyisin ainakaan mitään korttia.
Tiedä sitten ennen.
Tarjouslehdistä tosiaankin löytyy aina viikottaiset Klubi -hintaan myynnissä olevat tuotteet ja puhelinnumerolla kassa pääsee näkemään Klubijäsenyyden, joka oikeuttaa sen ko. tuotteen saamaan siihen Klubi -hintaan.
Kaikki Tokmannin tarjouslehdet julkaistaan PDF:nä myös siellä Tokmannin sivuilla ja ne, joille vielä mainospostia tulee, jaetaan ainakin yksi niistä viikottain ihan kotiinkin.
Sen liittymistarjouksen saa sitten kun on rekisteröitynyt kunnolla kun olet saanut sen rekisteröitymis tekstarin.
Pitääkö alennukseen raksia lupa mainospostiin ?
Vierailija kirjoitti:
Eikös omalla puhelinnumerolla saa sen edun kassalla ja muutkin.
Siinäpä kailotat numeros kaikkien kuultavaksi. 📱😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös omalla puhelinnumerolla saa sen edun kassalla ja muutkin.
Siinäpä kailotat numeros kaikkien kuultavaksi. 📱😮
Niin hieman ihmettelen itsekin tuota. Josko saisiko kukaan kassajonossa sen muistiin 😏.
Jos on ladannut apin, ei tarvitse kailottaa , vaan näyttää puhelintaan.
En kyllä tahtoisi kailottaa kylän tokmannissa puhelinnumeroani
Ahaa, okei! Itse olen vilautellut korttia poiketessani Tokmannille, mutta vielä en ole saanut alennuksia. Pitänee lukaista mainokset :D