Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DARVO (Deny, Attack, and Reverse Victim and Offender)- manipulointitekniikka parisuhteessa - onko kokemuksia?

Vierailija
16.01.2023 |

Tekniikalla pyritään käyttämään valtaa ja kontrolloimaan ja kaasuvalottamaan toinen osapuoli hiljaiseksi.

Kyseessä on yksi henkisen väkivallan vastenmielisimmistä muodoista.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuttua.

Kilahtaa täysin kun jää esimerkiksi valehtelusta kiinni ja sitten alkaa huomion kääntäminen minuun, ilkeät loukkaukset ja viimein järkyttävä uhriutuminen, mykkäkoulu.

Sama täällä exän kanssa. Oli ihan lempitaktiikka. 

Vierailija
22/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse toimisitte, jos toinen syyttelee väärin perustein? Eikö silloin kiistetä asia? Sen jälkeen kieltämättä kiukuttaa, joten tulee hyökkäys ja lopulta myös roolien kääntyminen, koska tottakai olo on petetty ja toisen toiminta tuntuu väärältä ja pahalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse toimisitte, jos toinen syyttelee väärin perustein? Eikö silloin kiistetä asia? Sen jälkeen kieltämättä kiukuttaa, joten tulee hyökkäys ja lopulta myös roolien kääntyminen, koska tottakai olo on petetty ja toisen toiminta tuntuu väärältä ja pahalta

Syyttely väärin perustein?

Et tainnut ymmärtää asiaa.

Vierailija
24/33 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse toimisitte, jos toinen syyttelee väärin perustein? Eikö silloin kiistetä asia? Sen jälkeen kieltämättä kiukuttaa, joten tulee hyökkäys ja lopulta myös roolien kääntyminen, koska tottakai olo on petetty ja toisen toiminta tuntuu väärältä ja pahalta

Syyttely väärin perustein?

Et tainnut ymmärtää asiaa.

Määritelmällisesti rajoja asettava konfrontoija ei voi syyttää darvoilijaa väärin perustein.

Vierailija
25/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös

Vierailija
26/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps, kaikkee ne naiset keksii taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin lisää kokemuksia

Vierailija
28/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta on kokemus moisesta.Mietin että tekijällä menee paljon huonommin kuin mulla ja olen huomioimatta häntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/33 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia ole mikään pakko analysoida, ellei välttämättä halua. Kaikilla mikä pitäisi olla peruskonsepti siitä mikä on hyvää ja arvostavaa kohtelua. Vähempään ei kannata tyytyä, joten kumppani mäkeen, jos edellä mainittu ei toteudu.

Vierailija
32/33 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisia ole mikään pakko analysoida, ellei välttämättä halua. Kaikilla mikä pitäisi olla peruskonsepti siitä mikä on hyvää ja arvostavaa kohtelua. Vähempään ei kannata tyytyä, joten kumppani mäkeen, jos edellä mainittu ei toteudu.

Jos joku on saatu sekaisin pelosta, joka on tarkoituskin, voi olla vaikeata lähteä. Jälkipuinti voi viedä aikaa, ja yllätyksiltäkään ei voida välttyä. 

Muuten hyvä ohje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/33 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Meni nuoruus, kroppa, terveys, kaverit, ura, rahat. Melkein lapsetkin. Avioliitto onneksi myös. Nyt vapaa.