Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DARVO (Deny, Attack, and Reverse Victim and Offender)- manipulointitekniikka parisuhteessa - onko kokemuksia?

Vierailija
16.01.2023 |

Tekniikalla pyritään käyttämään valtaa ja kontrolloimaan ja kaasuvalottamaan toinen osapuoli hiljaiseksi.

Kyseessä on yksi henkisen väkivallan vastenmielisimmistä muodoista.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuttua.

Kilahtaa täysin kun jää esimerkiksi valehtelusta kiinni ja sitten alkaa huomion kääntäminen minuun, ilkeät loukkaukset ja viimein järkyttävä uhriutuminen, mykkäkoulu.

Sama täällä exän kanssa. Oli ihan lempitaktiikka. 

Vierailija
22/29 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse toimisitte, jos toinen syyttelee väärin perustein? Eikö silloin kiistetä asia? Sen jälkeen kieltämättä kiukuttaa, joten tulee hyökkäys ja lopulta myös roolien kääntyminen, koska tottakai olo on petetty ja toisen toiminta tuntuu väärältä ja pahalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse toimisitte, jos toinen syyttelee väärin perustein? Eikö silloin kiistetä asia? Sen jälkeen kieltämättä kiukuttaa, joten tulee hyökkäys ja lopulta myös roolien kääntyminen, koska tottakai olo on petetty ja toisen toiminta tuntuu väärältä ja pahalta

Syyttely väärin perustein?

Et tainnut ymmärtää asiaa.

Vierailija
24/29 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyttely väärin perustein?

Et tainnut ymmärtää asiaa.

Määritelmällisesti rajoja asettava konfrontoija ei voi syyttää darvoilijaa väärin perustein.

Vierailija
25/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps, kaikkee ne naiset keksii taas

Vierailija
27/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin lisää kokemuksia

Vierailija
28/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta on kokemus moisesta.Mietin että tekijällä menee paljon huonommin kuin mulla ja olen huomioimatta häntä

Vierailija
29/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä