Neuvoja kuluttajansuoja-asiassa
Olen menossa ensi kesänä Pori Jazzeille ja löysin edullisen yöpymispaikan. Varasin huoneen ja sain automaattisen varausvahvistuksen sähköpostiin. Lisäksi sain pari muuta viestiä henkilökunnalta, niissä kysyttiin saapumiskellonaikaa ja toivotettiin tervetulleeksi. Tämä tapahtui muutama viikko sitten.
Tänään sain ko paikasta sähköpostin samalta henkilöltä. Hän kirjoittaa, että "henkilökunnan jäsen" oli jotenkin sössinyt ja myynyt huoneen liian halpaan hintaan (eli sillä hinnalla mikä heillä oli tuolloin nettisivuilla) ja että en voikaan yöpyä tuolloin ko paikassa.
Yritin etsiä Kuluttajansuojalautakunnan sivulta jotain ohjetta tällaiseen tilanteeseen, mutta en löytänyt ihan sopivaa. Osaako joku teistä kertoa, voiko näin oikeasti toimia?