Lue keskustelun säännöt.
Onko helppoa päästä lukemaan kasvatustieteitä yliopistoon?
22.07.2010 |
Ja jos aikoo opiskella etänä, niin onko sillä mitään merkitystä mihin yliopistoon hakee? Siis jos hakisi useampaan ihan vain varmistellakseen, että pääsee johonkin sisään.
Kommentit (5)
huonoilla arvosanoilla, on nyt luokanope.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
huonoilla arvosanoilla, on nyt luokanope.
Siellä on lukujärjestys kuin peruskoulussa ikään, ei kovin suurta valinnanvaraa ja kasvatustieteestä suoritetaan minimimäärä.
Siellä on lukujärjestys kuin peruskoulussa ikään, ei kovin suurta valinnanvaraa ja kasvatustieteestä suoritetaan minimimäärä.
Ainakin Jyväskylässä on. Onko se muissa yliopistoissa oma tiedekuntansa?
vaikka kolmeen. Ja on äärettömän helppoa päästä, aika lailla yleissivistyksellä ne pääsykokeet selvittää. Joku tosin lukee jopa ne kirjat.