Asiakaspalvelijat puhuvat asiakkaista paskaa
Toisten asiakkaiden ja noiden itsensä kuullen, joista puhuvat paskaa. Voisitteko opetella jotain käytöstapoja? Varmasti eilenkin asiaks kuuli kaiken. Tuskin ehti selkänsä kääntää kun työntekijät aloittivat paskanjauhannan hänestä. Lähdin pois ostamatta mitään. En halua rahoittaa tuollaista paikkaa.
Kommentit (11)
Kaikilla aloilla tehdään näin, sorry nyt vaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla aloilla tehdään näin, sorry nyt vaan 😅
Voisitte varmaan miettiä miksi ette ole ammattilaisia työssänne? Työpaikka ei ole amiksen tupakkapaikka.
Varsinkin mt-toimiston hoitajat puhuvat paskaa asiakkaistaan ja opettajat vanhemmista.
Se kyllä näkyy usein jo asiakaspalvelijan ilmeestä. Itse aion ainakin välttää tuollaisia paikkoja. Jos se kahvinkeitto oli niin raskasta että asiakkaasta pitää jotain paskaa työkaverille laukoa, niin voin asioida muuallakin.
On tosi inhottavaa jos työpaikalla rehottaa tuollainen kulttuuri. Se ilmapiiri on myrkyllinen eikä tuollaista ole tosiaan mukava kuunnella kollegalta. Vihaan työpaikkoja missä asiakkaista väännetään hassun hauskaa huumoria.
Mietin aina että etkö tajua että kun pilkkaat asiakasta työkaverin kanssa, se työkaveri pilkkaa myös sinua kun selkäsi käännät.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla
aloilla tehdään näin, sorry nyt vaan 😅
Eli kaikki puhuu paskaa kaikista. Sithän sinäkään et siltä säästy 😅😅😅.
Vierailija kirjoitti:
Yritysten nimiä vaan julki.
Voidaan listata tähän sitten ihan jokainen paikka, missä on jotain asiakaspalvelutoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla
aloilla tehdään näin, sorry nyt vaan 😅Eli kaikki puhuu paskaa kaikista. Sithän sinäkään et siltä säästy 😅😅😅.
Näin on, eikä tarvitsekaan. Miten minuun vaikuttaa se, että joku toinen, asiakaspalvelun tapauksessa tuntematon ihminen puhuu minusta jotain?
Tuon voi korjata ihan sillä että asiakkaana kohtelee myös niitä asiakaspalvelijoita ihmisinä.
Varmaan ihan syystä puhuvatkin.