Millaisia on Postnordin Lähiboksi-noutopisteet?
Aion tilata tuotteen verkkokaupasta joka käyttää toimittajana Postnordia. Kun katsoin lähimmät Postnordin noutopisteet asuinalueellani, lähin on tiellä se ja se sijaitseva Lähiboksi, ja kun katsoin kartalta ja Streetview'llä, niin se on tavallinen kerrostaloalue! Onko siellä jossain kadun varrella vain joku random lokerikko josta paketti noudetaan tekstarina tulevalla koodilla? Vai onkohan tuossa joku virhe? En nimittäin ole ikinä nähnyt mitään lokerikkoja missään randomisti kadun varrella.
Kertoisitteko minulle tietoja Lähiboksista? Kertoisitteko myös, toimittaako Postnord paketit yleensä siihen lähimpään pisteeseen? Kertoisitteko senkin, suosiiko Postnord automaatteja noutopisteenä vaiko palvelupisteitä (esim. joidenkin K-kauppojen kassat ovat Postnordin noutopalvelupisteitä)?
Kiitos vastauksista!
Kommentit (7)
Lähiboksiin tarvii jonkun Postnordin sovelluksen puhelimeen. En tiedä mistä sellaisen saa ja miten se ladataan. Tulisiko linkki sovelluksen lataamiseen sähköpostiin tai tekstiviestillä tilauksen tekemisen jälkeen?
Ei ne kadun varressa ole vaan jonkun kerrostalon ala-aulassa. Alaovi saattaa olla lukossa, itse tilaan mieluummin k-marketeihin. Tosin Postnordilla on veemäinen tapa kuskata paketit muuhun kauppaan kuin minkä valitsin. 😡 Kotiinkuljetuskin on epämääräistä hommaa, et voi valita tiettyä ajankohtaa vaan paketti tulee milloin lie välillä 8-16. Viimeksi kökin kotona, pakettia ei tuotu ovelle vaan se oli jätetty postilaatikkoon. Aargh.
Postnordin sovellusohjelman lataaminen ei tuntemattomasta syystä onnistunut vaan sotki ensin sähköpostini ja kirjautumisen tietokoneelle. Sain vihdoin sovelluksen ladattua puhelimeeni mutta tietämättäni sähköposti ei enää toiminut puhelimessa eivätkä sähköpostit tulleet perille.
Tilaamani paketti ei tullut perille sinne, minne olin sen tilannut vaan hankalaan paikkaan teollisuusalueelle, josta on pitkä matka kotiin. Kun saavuin lähiboksille, ilmoitus tuli sovelluksesta, että sähköpostissa on koodi, joka tarvitaan boksin avaamiseen. Sähköposti ei kuitenkaan tullut perille ja ihmettelin asiaa postnordenin virkailijalle. Hän sanoi, että valitettavasti ei voi auttaa vaan pitää soittaa asiakaspalveluun. Annoin hänelle lähetystunnuksen, jotta saisin koodin uudelleen. Sekään ei tullut perille. Asian hoitamisessa meni niin kauan aikaa että puhelimen akku loppui kesken.
Myöhemmin kotoa soitin uudelleen asiakaspalveluun, joka lupasi lähettää postini lähikauppaan. Toivon kovasti, että paketti saapuisi lähikauppaan jonne alun perinkin postin olin tilannut. Postnordenin sovellusta en halua ainakaan toistaiseksi käyttää.
Kauheata kuraahan se oli. Seisoskelet ostosten kanssa boksin edessä. Ensin etsit, että mikä lukuisista postnord-sovelluksista on oikea. Koitat olla rekisteröitymättä pelkän paketin noutamista varten. Luukun aukaisu ei onnistukaan ilman. Rekisteröidyt sähköpostilla, vastaanotat turvakoodin, syötät sen ja jäät ihailemaan pyörivää latausikonia. Aikasi seisoskeltua kyllästyt kun mitään ei tapahdu. Yrität rekisteröityä uudestaan, sama homma. Kolmannella kerralla sähköpostiosoite ei enää kelpaa, kun se olikin jo käytössä, ei tosin toimi. Puhelinnumerolla rekisteröinti onnistui kun tiesi, että saanet odottaa 5+min turvakoodin hyväksymistä. Katselet läheistö juottolaa himoiten. Tunne halua potkia lähiboksia hieman
On kyllä todella rasittavaa kun muutenkin on puhelin täynnä appeja niin nyt sellaisen tarvitsee vielä paketinkin noutamiseen. Ja rekisteröityminen tietysti myös. Postnord meni mulla nyt boikottiin.
Todella surkea järjestelmä Postnordilla. Kuinka joku voi edes kuvitella että sen palveluita haluaa käyttää
Nosto