Lue keskustelun säännöt.
Ovenkarmien kunnostus + maalaus, onko hankala tehdä itse?
20.05.2010 |
Meillä kamalan näköiset puiset ovien karmit, maali lähtenyt osittain, tummentuneet ja kuluneet. Myös ovet pitäisi maalata.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onkin ammatilainen , tehnyt työtä 45 vuotta.