Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jollain on yo-lakki, ajattelen, että hän on ylioppilas ja

Vierailija
30.04.2010 |

opinnot ovat tyssänneet siihen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkiivikset ovat melkein aina yliopistokoulutettuja, kun ennen vanhaan lähes joka ylioppilas meni yliopistoon.

Vierailija
2/3 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ei varmaan edes tiedä mikä on lukio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä-kiivis on siis kauan sitten ylioppilaaksi tullut. Lakkikin jo kellertää. Kymmeniä vuosia sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän