Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ajaton, kaunis astiasto??

Vierailija
10.05.2010 |

Auttakaa ja ehdotelkaa kauniita astioita!!!



Tunnen siis lähinnä Iittalan ja Pentikin mallistot, mutta haluaisin vaihtoehtoja.. katselussa olisi lapsiperheeseen 12-hengen astiasto. Astiaston tulisi olla ajaton ja ei romanttinen;) Tykkään enempi skandinaavisesta tyylisestä, eli pelkistettyä..myös perus valkoinen sopii tyyliimme. Astiastolle saisi tulla hintaa max 800eur, ja sen tulisi sisältää seuraavat:

- syvä lautanen

- matalat lautaset, 3eri kokoa

- kahvikupit

- puuro-/murokulho

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni tyylikäs ja kohtuuhintainen.

Vierailija
2/10 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin ehdottamaan Lumi-astiastoa.

Auttakaa ja ehdotelkaa kauniita astioita!!! Tunnen siis lähinnä Iittalan ja Pentikin mallistot, mutta haluaisin vaihtoehtoja.. katselussa olisi lapsiperheeseen 12-hengen astiasto. Astiaston tulisi olla ajaton ja ei romanttinen;) Tykkään enempi skandinaavisesta tyylisestä, eli pelkistettyä..myös perus valkoinen sopii tyyliimme. Astiastolle saisi tulla hintaa max 800eur, ja sen tulisi sisältää seuraavat: - syvä lautanen - matalat lautaset, 3eri kokoa - kahvikupit - puuro-/murokulho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/10 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemaa tai Arcticaa valkoisena.

Vierailija
5/10 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wave- mallisto. Ajaton muttei ihan tylsä. Valkoinen. Voi olla hieman hinnakkaampi kuin teemat mutta laadusta kannattaa maksaa!

Vierailija
6/10 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi on tosi kaunis, mutta onko se sitten vähän romanttinenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaunis, mutta sen varmasti jo tunsitkin.



Muakin kiinnostaisi muut kuin iittalan/arabian ja pentikin astiat. Tuntuu, että muita laatuastioita en tiedä ollenkaan!

Vierailija
8/10 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten päädyin Arabian Arcticaan.



Sopii kaikkeen, ovat kestäviä, sopivat myös mikroon ja tiskikoneeseen, saa täydennyksiä helposti.



Ehkä valintani oli vähän tylsä? Voihan juhlaan sitten kerätä jotain muuta sarjaa, eiks vaan?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten päädyin Arabian Arcticaan.

Sopii kaikkeen, ovat kestäviä, sopivat myös mikroon ja tiskikoneeseen, saa täydennyksiä helposti.

Ehkä valintani oli vähän tylsä? Voihan juhlaan sitten kerätä jotain muuta sarjaa, eiks vaan?!

tulee mielen laitosten, instanssien tai jonkun pitopalvelun tarjoamat astiastot tuosta Arcticasta.

Vierailija
10/10 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian Arcticaan. On ehkä tylsä, mutta siihen ei kyllästy. Ja käy arkeen sekä juhlaan. Serveteillä ja muulla kattauksella saa piristettyä.



Yksi kriteeri oli valinnassa se, että astiastoa pystyy täydentämään, eli sitä toivottavasti valmistetaan vielä vuosien päästäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi