Lue keskustelun säännöt.
Ärsyttää kun olen ollut jo pari vuotta ihastunut toiseen mieheen
10.05.2010 |
ja tarvitsen häntä haaveilujen kohteeksi jaksaakseni elämää.
Mutta toi Jumala koko ajan muistuttelee että teen väärin ja pitäisi tehdä parannus. Mutta kun en osaa enkä jaksa enkä voi! Ja kuitenkaan en halua helvettiin..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sillä se on vain ääni päässäsi, muista elää!