Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun olen ollut jo pari vuotta ihastunut toiseen mieheen

Vierailija
10.05.2010 |

ja tarvitsen häntä haaveilujen kohteeksi jaksaakseni elämää.

Mutta toi Jumala koko ajan muistuttelee että teen väärin ja pitäisi tehdä parannus. Mutta kun en osaa enkä jaksa enkä voi! Ja kuitenkaan en halua helvettiin..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä se on vain ääni päässäsi, muista elää!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi