Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten selviää ne lapset jotka ei pärjää tavallisessa luokassa
20.05.2010 |
mutta muutakaan paikkaa koululla ei ole osoittaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kaikki mahdolliset tukitoimet ja muut tavalliset tallaajat jää sitten ilman tukiopetusta yms. Ne häiriköi ja koko opetus pyörii niiden mukaan ja muilla lapsilla ei sitten olekaan enää oikeutta työrauhaan ja tasapainoiseen opiskeluun. Ja näitä onnykyään joka luokassa useita. Sääliksi käy sellaiset "tavalliset" lapset, joiden koulunkäynti kärsii.