Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Toimiiko teillä tuo varmennus
10.05.2010 |
Mä yritin kommentoida ja kirjoitin varmennukseen vastauksen kirjaimilla eli esim seitsemän enkä 7, niin eipä varmennus kelvannut. Toisella kerralla sitten ilmoitti, ettei samaa viestiä voi lähettää toiseen kertaan, vaikkei ollut ottanut sitä ekaakaan >:-( Oonko niin tyhmä vai mikä on etten saa viestiä läpi. Saa nähä tuleeko etes tää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vaan heti ekalla kertaa numerolla...
Tsiisus. No ymmärrän, et ei voi tällai laittaa spämmejä.
ap