olen ruma ja masentunut, mikä avuksi?
3 lasta olen saanut ja kroppa on löysä, painoa tullut + 10kg. Tissit pienet pussit, selluliittiä jokapuolella. YÖK!!!Vihaan itseäni. Tukkakin on ohut ja ruma(lyhytkin vielä)ja iho huono. Olen vastemielinen kuvatus. ja eikä tässä vielä kaikki: parisuhde rakoilee tosi pahasti ja elämä on yhtä helvettiä.
Mitä teen???
Kommentit (8)
kunnon lenkin, alat syödä terveellisesti, menet kampaajalle, kosmetologille ja vaatekauppaan. Kyllä se siitä.
kerro kaikki tuntemuksesi. On tärkeä saada apua heti eikä odotella olon kohentumista. Masennukseen ei auta "itseä niskasta kiinni ottaminen".
alat harrastamaan liikuntaa, syömään terveellisesti, käyt kampaajalla, kosmetologilla ja jos on paljon rahaa niin hommaat silikonit. Kyllä sitten masennus ja parisuhde kohenee.
3 lasta olen saanut ja kroppa on löysä, painoa tullut + 10kg. Tissit pienet pussit, selluliittiä jokapuolella. YÖK!!!Vihaan itseäni. Tukkakin on ohut ja ruma(lyhytkin vielä)ja iho huono. Olen vastemielinen kuvatus. ja eikä tässä vielä kaikki: parisuhde rakoilee tosi pahasti ja elämä on yhtä helvettiä. Mitä teen???
Tule käymään meillä niin näet, että ei sinulla nyt niin huonosti menekään!
Täältä löytyy Suomen löysäkroppaisin rumilus.
Tissit ovat kuin työmiehen rukkaset, selluliittiä taitaa löytyä otsastakin, tukka on kuin jetin p*rskarvat ja iho on atooppinen. Oltaisiin sitten vastenmielisiä kuvatuksia kilpaa ;-) Mies ja lapset ovat kiti-iitojen aatelia ja kämppä on syvältä suolistosta.
3 lasta olen saanut ja kroppa on löysä, painoa tullut + 10kg. Tissit pienet pussit, selluliittiä jokapuolella. YÖK!!!Vihaan itseäni. Tukkakin on ohut ja ruma(lyhytkin vielä)ja iho huono. Olen vastemielinen kuvatus. ja eikä tässä vielä kaikki: parisuhde rakoilee tosi pahasti ja elämä on yhtä helvettiä. Mitä teen???
Tule käymään meillä niin näet, että ei sinulla nyt niin huonosti menekään!
Täältä löytyy Suomen löysäkroppaisin rumilus.
Tissit ovat kuin työmiehen rukkaset, selluliittiä taitaa löytyä otsastakin, tukka on kuin jetin p*rskarvat ja iho on atooppinen. Oltaisiin sitten vastenmielisiä kuvatuksia kilpaa ;-) Mies ja lapset ovat kiti-iitojen aatelia ja kämppä on syvältä suolistosta.
päivillä 3 lasta peräkkäin ja kroppa on nyt sen mukainen, maha roikkuu, 10kg ylim., rasvainen naama ja hiuspohja (pitkä tukka sinnikkäästi edelleen). Parisuhde aivan peestä. Öisin ahdistaa tosi paljon.
Mutta, vielä kerran aion yrittää comebackiä. Lenkkeilen lähes joka päivä, yritän vähentää suklaan määrää ja tällään itseäni töihin näyttääkseni ihmiseltä. Pari kiloa on lähtenyt ja olo on pikkasen parempi. Aloittaminen ja tulosten odottaminen on vaan niin raskasta.
Yksi pieni plussa, olen 3 kertaa surrut (kerran masennuinkin), kun en pystynyt imettämään yhtäkään lasta, vaikka kovasti yritin. Olen vasta jälkikäteen älynnyt, että tissit ei roiku pahasti =) Mutta tämmöistä asiaahan ei saisi ääneen sanoa ja uskokaa, edelleen olisin halunnut imettää.
Mutta, vielä kerran aion yrittää comebackiä. Lenkkeilen lähes joka päivä, yritän vähentää suklaan määrää ja tällään itseäni töihin näyttääkseni ihmiseltä. Pari kiloa on lähtenyt ja olo on pikkasen parempi. Aloittaminen ja tulosten odottaminen on vaan niin raskasta.
Mahtavaa, että jaksat tsempata! Kyllä niitä tuloksiakin vielä syntyy!
ja menet lenkille