Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etooko ketään muu tämä kielenkäyttö täällä?

Vierailija
17.04.2010 |

Vai olenko hentomieli? Tuntuu surulliselta nämä viestit, joissa mies on "toi ukko", muut naiset "huoria", "lumppuja" tms ja lisäksi puhutaan "pillusta", "haarojen levittämisestä" jne. Lapset on tietenkin "kakaroita" tai "räkänokkia".

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaa nämä sanat.... muuten et uskaltaisi sanoa näin ikinä ääneen, että LEVITTÄÄ HAAROJA : ))) tää oli päivän paras :)

Vierailija
2/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaa nämä sanat.... muuten et uskaltaisi sanoa näin ikinä ääneen, että LEVITTÄÄ HAAROJA : ))) tää oli päivän paras :)

ei varsinaisesti vaadi uskallusta, en vaan halua käyttää tuollaista kieltä. Et ihan ymmärtänyt pointtiani, sillä minusta on vastenmielistä (ja surullista), että seksistä puhuttaessa käytetään tuon kaltaisia ilmauksia, mutta kuten sanottu, kukin tyylillään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet selvästi niitä ihmisiä, jotka lukeavat ainostaan Hesaria, kun se on niin vakava ja sivistävä (= tappavan tylsä), kun taas Iltis on ihan alinta kastia=)



Täällä annetaan palaa täysillä ja siksi tämä onkin paras palsta ikinä. Kilpaileva palsta on tappavan tylsä, kun siellä puhutaan vain nikeillä kiltisti ja asiallisesti.

Vierailija
4/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis siten, että seksi itsessään olisi hankala puheenaihe, mutta omaan sanavarastooni ei vain seksistä keskustellessa kuulu tuonkaltaiset sanat. toisaalta täällä on sitten asioita, joista tiedän toisten ärsyyntyvän, eivätkä nämä taas aiheuta minussa mitään tuntemuksia, joten olisi vaikea lähteä määrittelemään mikä on oikea tapa puhua mistäkin asiasta, koska tapoja ja mielipiteitä on varmasti yhtä monta kuin kirjoittajiakin.



jos siis joku haluaa puhua haarojen levittämisestä, niin sitten puhuu, kunhan samalla hyväksyy sen, että minä puhun rakastelusta. =DDD

Vierailija
5/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet selvästi niitä ihmisiä, jotka lukeavat ainostaan Hesaria, kun se on niin vakava ja sivistävä (= tappavan tylsä), kun taas Iltis on ihan alinta kastia=) Täällä annetaan palaa täysillä ja siksi tämä onkin paras palsta ikinä. Kilpaileva palsta on tappavan tylsä, kun siellä puhutaan vain nikeillä kiltisti ja asiallisesti.

En kuitenkaan lue sitä sivistyäkseni tai siksi että se on "vakava". Kyse oli sanavalinnoista ja Hesaria luen sisällön vuoksi, en tekstin tyylilajin takia. Alinta kastia mielestäni edustavat Seiska ja Hymy niin asiasisällön, tekstin kuin kuvienkin osalta. Minäkin pidän siitä kun joku irrottelee sanoilla, mutta yksinkertaisen moukkamainen kieli ei edusta sitä. Ei tarvitse keskustella "kiltisti ja asiallisesti" ja olla tylsä vaikka ei mitään pyykkiämmien kieltä käyttäisikään. Hienoahan se on kun annetaan palaa täysillä irrotellen. Joillekin sitä on lähiömölinä ja joillekin säkenöivä sanankäyttö.

Vierailija
6/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla avaamatta sellaisia ketjuja joissa on syytä olettaa törmäävänsä pillujuttuihin tai huoritteluun, mutta joskus sitä ei voi otsikosta arvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutut, joissa mies on ukko, lapset kakaroita ja seksi nussimista. Kieliasu on muutenkin kuin nuortenlehden keskustelupalstalta, tyyliin "mun ukko kysy mult, ett voidaax nussii tänää, ku kakrut menee nukkuu ja mä olin iha, ett WTF?". Ilmeisesti kevään kunniaksi paikalle on tullut teiniäitejä ja keskustelun taso on sen mukaista. (En nyt väitä, että AV:lla muutenkaan mitään korkeatasoista keskustelua olisi, mutta tuo teinityyli vie sen vähänkin älyn näistä jutuista...)

Vierailija
8/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutut, joissa mies on ukko, lapset kakaroita ja seksi nussimista. Kieliasu on muutenkin kuin nuortenlehden keskustelupalstalta, tyyliin "mun ukko kysy mult, ett voidaax nussii tänää, ku kakrut menee nukkuu ja mä olin iha, ett WTF?". Ilmeisesti kevään kunniaksi paikalle on tullut teiniäitejä ja keskustelun taso on sen mukaista. (En nyt väitä, että AV:lla muutenkaan mitään korkeatasoista keskustelua olisi, mutta tuo teinityyli vie sen vähänkin älyn näistä jutuista...)

yksi henkilö, joka viljelee tällaista kieltä, ja hän on kaikesta päätellen hyvin häiriintynyt tapaus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo haarojenlevittämisketjun ap on av:n oma Psykomamma, joka ei ole ihan terve yläpäästä. Yritä ymmärtää mielenterveysongelmaista.

Vierailija
10/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edo. Rehellisyys maan perii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstoilla, täällä kaikki kannattaa lukea aavee- suodattimen läpi... Käyn täällä viihdyttämässä itseäni ja toki keskustelen asiallisesti, mutta muiden alatyyli ei häiritse. Kukin tyylillään.

Vierailija
12/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tottunut vieläkään, vaikka jo jonkun aikaa täällä roikkunut. Tuntuu vain pahemmaksi menevän :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ongelmia vähätellään ja ilonaiheet lytätään. Muiden ratkaisuja arvostellaan omasta kapeasta näkökulmasta. Viesteihin vastaillaan törkeästi, ivallisesti ja vihaisesti.



Ei sovi herkkiksille tämä palsta.

Vierailija
14/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua etoo ylimielinen asenne esim. paljon enemmän