Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Aurilla ja Lahdella oli noin nuhjuiset kalusteet, vaikka olivat hyvätuloinen perhe?

Vierailija
29.04.2010 |

En ymmärrä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä tehnyt pitkää päivää.



Ja eihän ne mikään järin hyvätuloinen perhe ollut, kun vain toinen vanhempi töissä.

Vierailija
2/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsin tavallsita sisustusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienaan noin 5000,e / kk ja samantyyliset kalusteet. Ulkomaanmatka budjetti ja sijoitussalkku onkin sit komeampi.



Huonekaluja on kiva näyttää kavereille jne.

Vierailija
4/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä oli hvyät tulot siitä! JA eihän tuota asuntoa oltu kalustettu mun silmään ollenkaan:-( Haalittu vaan jotain epämääräisiä huonekaluja.

Vierailija
5/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ihme muovinen pulpetti esim. on aivan järkytys.

Vierailija
6/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoli on istumista varten, sänky nukkumista. Ei niillä ole "esittelyarvoa".



Mun mielestä se yksi tumma senkki oli kylläkin ihan kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään turhaan, kuten nyt huonakaluihin tai sisustamiseen.

Meillä suht uusi kivitalo ja mies ei millään meinaa suostua tekemään seiniin reikiä tauluja ym varten, jatkuva taistelunaihe:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietettyihin ulkomaanmatkoihin rahaa ja piti kai taloakin maksaa.



Kiva oli kuvia laitella matkoilta, kotoa ei tainnut olla ainoatakaan.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän