Voiko lasitettu terassi olla ympärivuotisessa käytössä? Siis lämmin?
Vai unelmoinko turhaan talvellakin lämpimästä terassista?
Taloomme on edellinen asukas rakentanut viherhuoneen ja se menee nyt uusiksi. Ideoita kaipaisin. Ja mahdollisuuksia yritän selvittää.
Kommentit (7)
lattialämmitys jo rakennusvaiheessa, nyt kun on lasitettu siellä voi pitää lämmitystä tarvittaessa. Voi tehdä myös jälkikäteen esim sähköversiona
Vai unelmoinko turhaan talvellakin lämpimästä terassista? Taloomme on edellinen asukas rakentanut viherhuoneen ja se menee nyt uusiksi. Ideoita kaipaisin. Ja mahdollisuuksia yritän selvittää.
Meillä on lämmin viherhuone ympärivuotisessa käytössä. Mitä haluaisit tietää?
Vai unelmoinko turhaan talvellakin lämpimästä terassista? Taloomme on edellinen asukas rakentanut viherhuoneen ja se menee nyt uusiksi. Ideoita kaipaisin. Ja mahdollisuuksia yritän selvittää.
Meillä on lämmin viherhuone ympärivuotisessa käytössä. Mitä haluaisit tietää?
Meillä on iso talo ja viherhuone on melkoisen pieni sen rinnalla. Siinä on kalleimmat/parhaat kolminkertaiset lasit ja lattialämmitys.
Lämmityskulut ovat muuhun taloon verrattuna melkoisen pienet -näin ei olisi jos lasilaadusta olisi tingitty rakentaessa.
Siis ei "parvekelasein" lasitettu terassi ole tarkoitettu lämitettäväksi tietenkään. Mutta jos lasitettu seinä on rakennettu kuten lämmin talon seinä, niin sitten ei ole ongelmia lämmityksen kanssa.
Hei !
Trendition Oy Ltd toimittaaa sinulle / teille talvikäyttöön soveltuvan tarvittaessa. Mikäli tarvitset lisätietoa olemme käytettävissä seuraavissa:
Henry Elonen +358(0)400 476759 henry.elonen@pp.inet.fi
Robert Sandström+358(0)400 457934 vanaporvoo@gmail.com
Meillä on lämmin viherhuone ympärivuotisessa käytössä.
Mitä haluaisit tietää?