LIDL: Tuntuu siltä, että minut huijattiin ostamaan asioita, joita en halunnut ostaa.
Olisivat nyt vaan antaneet käyttää sitä kuponkia. Ei tuollainen tee hyvää firman maineelle.
Lidlin sovelluksessa oli siis "virheellinen" -20% kuponki joka ei sitten toiminutkaan kun joku työntekijä huomasi.
Kommentit (11)
En saanut alennuksia kassalla LIDLissä, joten jätin kaikki ostokset kassan hihnalle, olis maksanut yli 200€
Menin appiin ja kuponki hävisi järjestelmävirheen takia ja ilman mitään selittelyjä
Vierailija kirjoitti:
En saanut alennuksia kassalla LIDLissä, joten jätin kaikki ostokset kassan hihnalle, olis maksanut yli 200€
Oikea teko vaikkei lidl tuossa mitään hävinnyt.
Olisivat vaan vedonneet siihen totuttuun, että oli koulutustilaisuus ja harjoiteltiin tuolla summalla joka sitten pääsikin livahtamaan yleisemmin jakoon.
Väärin on kyllä antaa asiakkaille tuollaisia houkuttimia tulla ostoksille ja sitten poistaa kun on saanut tiedon tarpeeksi leviämään.
Menkää lidliin ja kävelkää ulos maksamatta. Jos vartija pysäyttää niin sanokaa että on tapahtunut inhimillinen virhe ja lompakko ei tänään aukea sen takia.
Nykyaika: ostetaan tavaroita, joita ei haluta ostaa, kosla saa halvalla. Sen sijaan että ostettaisiin tarpeeseen.
Miksi kerätä hyllyistä tavaraa, mitä ei halua ostaa?
Kahdeksan ensimmäistä viestiä on AP:n itsensä kirjoittamia...
Lidl on täysin jätekauppa huonosti toimeen tulevat käy ihan pakosta
.