Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole hetkeen ollut niin älyvapaassa paikassa kuin Kelan ammatillinen kunt.selvitys.

Vierailija
24.08.2022 |

Onko teillä kokemusta? Tuttavallisesti kai puhutaan Aksesta? Minun on nyt viitenä viikkona täytynyt käydä vastailemassa mitä ihmeellisimpiin kysymyksiin. Asiantuntijat on sitä luokkaa että olen itse tiennyt ja selvittänyt jokaisen heidän kertoman asian etukäteen. Kukahan tätä toimintaa oikein kehittää ja keksii? Toki jotkut varmasti hyötyvät tuosta kyllä. Minusta on yritetty kaivamalla kaivaa ongelmia ja tuntuu että täytyisi jotenkin taantua että siitä avusta olisi mitään hyötyä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä! Omalla kohdalla se oli myös aivan päätöntä touhua:D Itselle jäi olo, että täytyy olla valtavan hukassa tai muuten huonossa kunnossa että siitä olisi apua, jos on silloinkaan. Itse sain vastailla muistaakseni neljälle eri ihmisille samat kysymykset ja etsimällä yrittivät löytää jotain muutakin vikaa kuin adhd joka on hoidossa ja tasapainossa ollut jo vuosia. Siitäkin sain aivan ihmeellistä "tietoa" jota jouduin itse korjailemaan.

Vierailija
2/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin ihan avoimin mielin kun kaikkialla sanottiin et on laaja lääkärintarkastus yms. No se tarkastus kesti max 10 min ja kun kerroin tietyistä vaivoista niin lääkäri kertoi ettei he ota labroja tms, että tarvittaessa ota yhteys omaan terveysasemaan JOS siltä tuntuu. Työelämän asiantuntija oli mulla kans aivan pihalla ja ne haastattelut ja kysymykset että tunnenko mun naapureita ja tunnenkos niin hyvin et kyläillään vaiko pelkkää smalltalkia! Ja ihan laitto ylös et millasia asioita se tämä tyyppi juttelee naapureille. Oli se hyvä kun kysyi, se on tärkeä tieto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia valtiohallintoa.

Itsellä toiminimiyrittäjänä oli Nordean "haluamme tuntea asiakkaamme" just tommonen epätodellinen kokemus. Ensin soitettiin ja kyseltiin asiat puhelimessa (millä alalla, missä maissa asiakkaita, paljonko rahallisesti myyntiä eri maihin yms.). Sitten tuli linkki, että piti niiden nettisivuilla vastailla samoihin kysymyksiin. Sitten kutsuttiin yrityskonttoriin henkilökohtaisesti vastaamaan samoihin kysymyksiin. En tiedä eikö ne vaan tienneet toisistaan, vai kysyivätkö tarkoituksella kolme kertaa samat kysymykset nähdäkseen vastaanko samalla tavalla. No, eipä ole sen jälkeen tai sitä ennen kuulunut  mitään.

Vierailija
4/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää et mitkä rahat noissa pyörii ja kuinka moni saa tuolta hyötyä? Itselläni myös absurdi kokemus.

Vierailija
5/5 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri annoin itse palautetta samasta, sosiaalityöntekijäni + työkkärin virkailija olivat tyrmistyneitä kertomastani. Aivan turhaa touhua, eivät ottaneet kantaa mihinkään mihin piti, kysymykset ihan liibalaabaa joiden vastaukset sitten litteroitu palautteeseen sellaisenaan. Joku tekee varmasti hyvää tiliä tällä(kin) hommalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan