Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan ihastuneet palavasti somessa tapaamaasi henkilöön? Miten kävi livetapaamisen?

Vierailija
24.08.2022 |

Itse olen tutustunut viime aikoina paremmin erääseen facekaveriini. Ollaan parisen vuotta oltu fb-kavereita, meitä yhdistää sama harrastus. Pari kuukautta sitten alettiin sattumalta kirjoitella enemmän ja huomattiin että ajatellaan asioista aika samoin. Juttua riittää. Tietenkin fyysiset ominaisuudet vaikuttivat myös, mies on fyysisesti hyvin viehättävä. Hän on norjalainen, ja koska olen menossa muutenkin syksymmällä käymään suurinpiirtein hänen kotikulmillaan, niin puhuttiin että nähdään. Ei olla edes mitään teinejä, vaan itse olen 42 ja mies 45. Silti tunnustimme toisillemme että tykätään. Mahanpohjassa nipistelee ja on vaikea keskittyä mihinkään. Tiedän että ihan typerää tällainen tunteilu kun ei olla edes livenä nähty. Pelkään että petymme toisimme ja ihastus katoaa samointein. Tuntuu niin ihanalta! En ole tuntenut näin vuosiin. Lapset ovat jo vähän isompia ja olen alkanut taas elää ja katsella ympärilleni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisille menee. Onhan tuo nyt surkeaa että keski-ikäinen täti matkustaa ulkomaille someihastuksen perässä LOL

Vierailija
2/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy

Vierailija
4/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopuhelu voisi olla hyvä alku, ennen kuin pääsee livetapaamiseen asti. Toisen olemus ja tapa puhua/vuorovaikuttaa ovat kuitenkin hyvin merkityksellisiä ja konkreettinen puhuminen on hyvin eri asia kuin kirjoittaminen. Mitä pidempään osa toisen olemuksesta jää piiloon, sitä helpommin oman pään sisällä kehittää toisesta sellaisen täydellisen version, mikä ei vastaa todellisuutta.

Vierailija
5/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko siirsit etukäteissumman prinssille?

Vierailija
6/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pidän parempana, että mies tulisi naisen luo ekana. Kuulostaa niin turvattomalta, että lähdet heti Norjaan. Mene nyt ainakin johonkin kunnon hotelliin, ja tapaa hänet siellä aulassa. Älä lähde heti viikonlopuksi hänen luo hänen autolla.

Ja hei jos hän alkaa pyytää rahaa, on feikki tili.

N47

Vierailija
7/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja hyvin on mennyt. Anna palaa ja nauti!

Vierailija
8/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä jutellessa olen usein vähän ihastunut, mutta tavatessa sitten ihastus on karissut.

Vierailija
9/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvin sanottu et konkreettinrn tapa puhua on ero asia kuon kirjoittaminen. Instoista saa täysin väärän kuvan jos ei ole konkreettista olemusta ja puhetta.

Vierailija
10/10 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luonut instoista ihmisistä täysin todellisuudesta poikkeavia kuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän