Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvia ongelmia ulkomaanmatkoissa

Vierailija
21.07.2022 |

Matkailuala riemuitsi ja heitti hula-baloopalloja ilmaan kun koronarajoitukset poistuivat ja ihmiset varasivat matkoja, nyt kuitenkin kuuluu kummaa pulinaa. Lähes päivittäin on suomalaisilla ollut ongelmia matkojensa kanssa ja etenkin lentojen meno-paluulennoissa, Finnairilla ja myös muilla, eikös matkailuala ollutkaan valmis ryysikseen. Porukkaa jäänyt milloin mihinkin maahan odottamaan kotiinpääsyä, rahat kelpasivat, mutta palvelu ei pelaa- NOLOA!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2d2e62ab-f00c-499e-b1f1-9e1319818fb5

Näillä on ollut aika stressaavat hetket käsillä kun täytyy yhtäkkiä etsiä uutta majoitusta/lentoja.

Vierailija
2/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmejuttu tuo Rooman-lentohässäkkä. Luulin, että Finski palvelisi paremmin. Miten ihmeessä asiakkaalle voi tulla kuluja Finnairin takia perutusta lennosta???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmejuttu tuo Rooman-lentohässäkkä. Luulin, että Finski palvelisi paremmin. Miten ihmeessä asiakkaalle voi tulla kuluja Finnairin takia perutusta lennosta???

Viittaan tähän:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008956660.html

Vierailija
4/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmejuttu tuo Rooman-lentohässäkkä. Luulin, että Finski palvelisi paremmin. Miten ihmeessä asiakkaalle voi tulla kuluja Finnairin takia perutusta lennosta???

Käsittämätöntä ja ala-arvoista touhua. 3 Finnairin asiakaspalvelijaa ja kaikilta eri vastaus. Finnair ei näytä olevan sen kummoisempi yhtiö kuin halpayhtiö Ryanair, samanlaista helvetin vatulointia ja vastuunpakoilua. Sen ymmärrän, että Ryanair VAIN vie porukkaa pisteestä A pisteeseen B, halvalla, mutta laadukasta palvelua ei tähän hintaan voi olettaa, sen pitäisi jokaisen tajuta jo matkaa varattaessa, mutta Finnairin pitää toimia paremmin.

Vierailija
5/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kesä sai myös muistamaan, ettei kannata lähteä kesällä Etelä-Eurooppaan tai voi joutua hellehelvettiin.

Vierailija
6/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole mitään reissuja edes varattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmejuttu tuo Rooman-lentohässäkkä. Luulin, että Finski palvelisi paremmin. Miten ihmeessä asiakkaalle voi tulla kuluja Finnairin takia perutusta lennosta???

Viittaan tähän:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008956660.html

Mitä kuluja tarkoitat? Minusta tuossa jutussa sanottiin, että asiakas varasi hotellin itse, mutta kulut voi hakea myöhemmin takaisin.

Vierailija
8/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmejuttu tuo Rooman-lentohässäkkä. Luulin, että Finski palvelisi paremmin. Miten ihmeessä asiakkaalle voi tulla kuluja Finnairin takia perutusta lennosta???

Viittaan tähän:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008956660.html

Mitä kuluja tarkoitat? Minusta tuossa jutussa sanottiin, että asiakas varasi hotellin itse, mutta kulut voi hakea myöhemmin takaisin.

Yksi aspa sanoi, että koko perhe saa 200 euroa yhteensä perutuista lennoista. Lisäksi eivät osanneet Finskillä sanoa, saako koko majoituskulua takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pullamössöä, jos heti ollaan pulassa kun yksi lento siirtyy. Tosi maailmanmatkaajia 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi