Kysymys älykkäämmille: Pysyvätkö stay up -sukat oikeasti ylhäällä ilman sukkanauhoja?
Olen menossa yksiin juhliin ja haluaisin stay up -sukat, mutta mietin täytyykö olla myös sukkanauhavyö.
Kommentit (24)
Pysyvät, niissä on silikonireunus joka pitää ne ylhäällä.
Ainakin hyvälaatuiset. Niissä on se joku silikoninauha, mikä tarttuu ihoon kiinni. Sitten kun se kuluu, ei pysy jalassa enää. Eli käsin kannattaa pestä.
Minun ihossa on joku ominaisuus, jonka vuoksi silikoninauhoin varustetut stay-up sukat valahtavat jossain kohdassa alas.
Pysyvät jopa aamuun asti, ainakin jos minä saan päättää..
Minusta siinä on joku jalanmuodostakin johtuva pysyvyys. Mulla ei pysy mitkään jotka olen kokeillut ja jalkani on sellaiset pulleat ja juuri reidestä tietyltä kohtaa voimakkaasti levenevä. Ne menee juuri siihen leveälle kohdalle ja alta kun on jalka kapeampi niin rullautuu pois kun lipsataa siitä pullean kohdan päältä.
Vaadiaanko tuon kysymyksen vastaajalta erityistä älyä?
Toisaalta, onko asia pääteltävissä älyllä ilman kokemusta kysymyksenalaisista asusteista?
Vierailija kirjoitti:
Pysyvät, niissä on silikonireunus joka pitää ne ylhäällä.
Sitä nauhaa ei kannata näpläämään. sen jälkeen ei enää oysy jos jäähtyy.
Minulla on toisen reiden ympärysmitta 2 cm lyhyempi, joten on ostettava aina yhdet pienemmät ja yhdet suuremmat stay-up sukkaparit, muttei se ole mikään ongelma, kummatkin lee käyttöön.
Jees, kiitti vastanneille! Käyn ostamassa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vaadiaanko tuon kysymyksen vastaajalta erityistä älyä?
Toisaalta, onko asia pääteltävissä älyllä ilman kokemusta kysymyksenalaisista asusteista?
Ei kun ei oo riittäviä pohjatietoja AP:n kintuista eikä toisaalta sukistakaan.
Itse en lähtisi kokeilemaan juhliin, tai ainakin varautuisin jotenkin.
Huom!
- tarpeeksi pitkät
- leveä tarranauhareunus
Eli nää kun on kunnossa, niin pysyy!
Jos reidet hankaa yhteen, niin ei pysy. Rullautuvat alas.
Pysyy, mutta pitää toki olla sopivan kokoiset. Slide down ei pysy, vaan liukuvat alas. Mm tennissukat on tällaiset
Vierailija kirjoitti:
Minun ihossa on joku ominaisuus, jonka vuoksi silikoninauhoin varustetut stay-up sukat valahtavat jossain kohdassa alas.
Siihen silikoniin tarttuu yleensä käytön myötä iholta kaikenlaista töhkää (harva pesee sukat jokaisen käyttökerran jälkeen), ensiapuna voi koittaa pyyhkäistä sitä silikoninauhaa kostealla puhtaammaksi tai tehdä silikonille käsin kevyen saippuapesun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen silikoniin tarttuu yleensä käytön myötä iholta kaikenlaista töhkää (harva pesee sukat jokaisen käyttökerran jälkeen), ensiapuna voi koittaa pyyhkäistä sitä silikoninauhaa kostealla puhtaammaksi tai tehdä silikonille käsin kevyen saippuapesun.
Myöskin jos iholla on kosteusvoidetta, niin silikoni tarttuu huonosti.
Pitää olla hiton korkee äö että tajuaa kuinka stay up sukat toimii.
Vierailija kirjoitti:
Jees, kiitti vastanneille! Käyn ostamassa. -ap
Osta myös isoja rakkolaastareita; sukkien käytössä sisäreidet voivat hangata leveäreisisillä enemmän yhteen, kuin ilman sukkia, koska sisäreidet voivat jäädä vähän pullottamaan juuri sukan yläpuolelta. Rakkolaastari pelastaa!
Mulla kans pulleat jalat ja ei pysy ilman sukkanauhaliivejä. Ihan sama kuinka leveä silikonireunus, niin lähtee rullautumaan. Luultavasti hoikemmilla kintuilla pysyy paremmin.
Pysyvät. Sehän se niiden pointti on.