Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteistönvälittäjämme ei ole saanut kämpää 3 vkossa edes nettiin

Vierailija
06.05.2010 |

Uskomaton vätys näköjään valittiin. Isännöitsijäntodistuksenkin sai kun viikko toimeksiannon allekirjoittamisesta kulunut, joten 2 viikkoa on nyt vaan kupannut muuten vaan. Onko noitten säännöissä, eettisissä ohjeissa tms mitään velvollisuutta hoitaa asiat ripeästi yms kuten yleensä konsulteilla ja asiantuntijoilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on listattu, mitä välittäjän tehtäviin kuuluu ja annettu määräaika välityksen kestolle?!



Kyllä välittäjissä on laiskojakin ja sellaisia, jotka alihinnoittelevat hommansa niin, etteivät sitten viitsi paljon tikkua ristiin panna.



Ja pienet asunnot/mökit tuppaa olemaan sellaisia, että jos välittäjällä on hintaviakin kohteita alla samaan aikaan, heidän eforttinsa tuppaa upota niiden välittämiseen.

Vierailija
2/2 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku iso firma, niin reklamaatiota ylemmille tahoille nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi