Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun soitat asiakaspalveluun, voisitko ystävällisesti

Vierailija
10.07.2022 |

sanoa nimesi selkeästi? Nimesi on itsestäänselvyys ainoastaan sinulle, joten jos aloitat puhelun "nnnnoveffiläisemmarkusjoohani tässä", niin ei kannata hermostua jos sen joutuu toistamaan.
Aspaa ei myöskään kiinnosta elämäntarina tai se miksi joku ajankohta ei sovi tai se että tykkäät joogata aamuisin. Muutenkin voi miettiä perus puhelinetikettiä.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko myös ne asiakaspalvelijat, puhelinmyyjät sun muut sanoa nimensä ja sen, mistä soittaa heti alkuunsa selvästi??

Vierailija
2/9 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se perinteinen aspa sivaltaa asiakkaita osio? Olisipa hyvä jos lentoemännätkin joskus opastaisivat meitä matkustajia miten koneessa on hyvä toimia, kun ovat jo pitkään pitäneet hiljaiseloa, sairaanhoitajillakin saattaisi olla muutama mojova vinkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sen nimen sanoisi alussa selvästi niin se menee kumminkin ohi. Toistaa se kumminkin pitää.

Vierailija
4/9 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä nimellä ole mitään käytännön merkitystä kun identifioivat tiedot kysytään joka tapauksessa erikseen vaikka puhelu olisi alkanutkin että nönnönnöö tässä terve. 

Omassa työssä kaikki lähtee liikkeelle henkilötunnuksesta.

Vierailija
5/9 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä tosi kiinnostavia keskusteluja saanut aikaiseksi asiakkaiden kanssa, jotka haluaa sen elämäntarinansa kertoa, ne ei haittaa mua yhtään.

Sen sijaan ne ärsyttää, jotka haluaa valittaa jostain asiasta mulle, joka olen alimmalla tasolla, enkä voi asioihin vaikuttaa. Ehdotan yhteydenottoa esimiehelleni, mutta ei, valitus samasta asiasta vaan jatkuu ja jatkuu, vaikka toistan, etten pysty tehdä mitään, ilmeisesti tarkoitus on vaan kyykyttää jotakuta.

Vierailija
6/9 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun soitat asiakaspalveluun toista/kolmatta mitä tahansa kertaa, niin ÄLÄ odota että sinut ja sinun asiasi muistetaan esim seuraavana päivänä. Mikään ei ole yhtä ärsyttävää, kun "Matti tässä terve, hei mä haluaisin nyt tilata sen asian x mistä eilen juteltiin".

Me asiakaspalvelijat puhutaan kymmeniä puheluita sekä

vastataan kymmeniin sähköposteihin joka päivä. Me EI millään voida muistaa sinua enää seuraavalla kerralla esim pelkästä etunimestä tai firman nimestä.  Tai jos ollaan puhuttu muutaman kerran puhelimessa esim viimeisen kuukauden aikana, niin ei, me emme myöskään tunnista sinua äänestä, tai siitä pelkästä "No Matti täs moi:sta". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko myös ne asiakaspalvelijat, puhelinmyyjät sun muut sanoa nimensä ja sen, mistä soittaa heti alkuunsa selvästi??

Samaa mieltä, soitetaan ja soperrellaan jotain ja sitten on pakko kysyä anteeks mistä soitat, vaikka kuulostaa vähän besserwisseröinniltä.

Vierailija
8/9 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun puhelimessa aika paljon työni puolesta. Rakennusala. Onneksi ei ole mitenkään iso ryhmä, mutta kuitenkin hämmentävä ja ärsyttävä: loukkaantujat. Loukkaantuvat kun et muista heidän asiaansa ja ovat aivan tyrmistyneitä kun heidän elämänsä iso asia ei olekaan sitä sinulle vain yksi monista, joita ei millään voi muistaa. Olen löytänyt näitä varten toimivan etukäteiskeinon. Sanon, ettei tuo työ meidän näkökulmasta ole mikään iso. Aspan kannattaa olla älykäs ja yrittää oppia kokemuksista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköinen asiakaspalvelu on paljon kätevämpi. Ei tarvitse jonottaa tai toistella asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän