Vakuutusyhtiö Pohjantähti pahoin ruuhkautunut
Autoni kolaroitiin lunastuskuntoon. Vahinkoilmoituksen täytin verkossa jo samana päivänä. Vastauksena tuli automaattinen vastaus, että käsittelyissä on ruuhkaa. Minun kuuluisi saada vakuutukseni perusteella sijaisauto, mutta mitään ei kuulu.
- - -
Eilen juttelin bussissa kuljettajan kanssa, että onneksi on bussi, kun vakuutusyhtiö jumittaa. Bussinkuljettaja kysyi, että mikä yhtiö. Ai Pohjantähti? Hänellä oli samassa yhtiössä vesivahingon käsittely edelleen kesken - tai kokonaan aloittamatta. Puhelimessa joutuu jonottamaan jopa puoli tuntia ja jokainen minuutti maksaa...
- - -
Onko vakuutusyhtiö siirtynyt rahastamaan pääasiallisesti asiakaspuhelimilla? Onko työvoimapulaa ja mistä se mahtaa johtua?