-Miksi pihoja putsataan näin kuivalla ilmalla, kaikki pölyt ovat autoissa, ikkunoissa ja mun astmalapsen keuhkoissa?
- Miksi keittiön laatikostoissa se alin( missä meillä säilytetään muovipurkkeja ym), miksi se takareuna on niin matala, että kaikki kipot sun muut tippuu sinne taakse?
Eli:
-Miksi pihoja putsataan näin kuivalla ilmalla, kaikki pölyt ovat autoissa, ikkunoissa ja mun astmalapsen keuhkoissa?
- Miksi keittiön laatikostoissa se alin( missä meillä säilytetään muovipurkkeja ym), miksi se takareuna on niin matala, että kaikki kipot sun muut tippuu sinne taakse?
Veetuttaa.