Laitoin juuri palautetta ynseästä ja epäkohteliaasta kassaneidistä :)
Onko teillä tapana antaa palautteita henkilökunnan huonosta käyttäytymisestä?
Kommentit (11)
suurin osa kassoista on ystävällisiä, osa tyynen asiallisia ja vain todella harvoin kuvaamasi kaltaisia tai minä en ole heihin törmännyt.
Riippunee myös asiakkaan omasta asenteesta miten häntä kohdellaan.
yli viiskymppinen
palautetta eräässä asiakaspalvelutyössä olevasta henkilöstä. Asia jäi sen verran vaivaamaan, että en viitsinyt olla laittamattakaan. Sain osakseni huutoa, silmien pyörittelyä, haukkumista yms, vaikka yritin vain ystävällisesti esittää yksinkertaisen kysymyksen, kun en yhtä asiaa heti hoksannut, että miten se toimii. Harmittaa vain, kun en tajunnut siinä tilanteessa ottaa ja aukaista päätäni tälle naiselle..ois kyllä ansainnut samalla mitalla takaisin.
annan huonosta palvelusta palautetta, mutta myöskin hyvästä palvelusta. Hyvästä palvelustahan ihmiset harvemmin antavat palautetta!
muistaa antaa hyvää palautetta, kun sen aika on. Sitä harvoin saa, vaikka olisi aihettakin. Kerran sain aivan mahtavaa palvelua, josta annoin palautetta ihan suullisesti hänen pomolleen. Olisitte nähneet pomon ilmeen, huomasi, että kehuja harvoin muistetaan kertoa.
Juuri pääsiäisen aikaan sanoin kaupassa suoraan kasvotusten eräälle myyjälle kiitos siitä että on aina niin ystävällinen ja avulias. Tämä tapahtui paikallisessa Citymarketissa. Ja nyt olen laittamassa kirjallista kantelua lääninhallituksen aluehallintovirastoon eräästä asiasta jossa saimme todella törkeätä kohtelua (ei siis virastossa vaan viraston valvontaan kuuluvalla toimialalla).
joka ensin haukkui mieheni pystyyn kun antoi plussasetelit rouvalle irrottamatta niitä toisistaan. Ja kun siinä hötäkässä vaunujen alatasolle unohtui paketti vessapaperia ja äidinmaidonkorvikelava, kassa huuteli suureen ääneen perään että "meinaattekos maksaa nuo". Palattiin takaisin, pyydeltiin anteeksi ja kysyin että voinko maksaa ne nyt että päästäis lähtemään (kassalla oli jo toinen asiakas). Tarjouduin vielä menemään infoon maksamaan tuotteet, koska kassatapahtuma oli kesken. Rouva sitten seisotti meitä siinä kassan päädyssä ja pohti suureen ääneen että "pitäis kyllä kutsua vartija". Sanoinkin sitten hänelle että tee se sitten ripeästi, olis jo vähän kiire (meillä oli kaikki kolme lasta mukana kaupassa, vauva kitisi jo nälissään). Rouva sitten suostui kuitenkin ottamaan maksun vastaan.
Me oltiin just ostettu 250 euron edestä tavaraa, ja toi ns. varkausjuttu oli selkeästi piruilua niistä irrottamattomista plussaseteleistä.
Saatiin kyllä hyvin pahoitteleva vastaus ja monenlaista hyvitystä. Ja kun kerran samassa kaupassa meinasin unohtaa olutlaatikon sinne alatasolle, kassa vaan totesi tyynesti että ei tarvitse nostaa sitä olutlaatikkoa- hänellä on koodi täällä valmiina. Siitä kaikki pisteet hänelle!
kiitän ja kerron epäkohdista.
Jos valittaa, kannattaa muistaa antaa myös sitä positiivistakin palautatta.
kerran vein tuolin takaisin liikkeeseen, koska siitä meni kaasujousi rikki heti, kun saimme tuolin koottua ja ensi kerran istuttiin siihen. Myyä sanoi, et olemme lasten antaneet rikkoa sen.(ei ollut silloin lapsia) ja haukkui minua valehtelijaksi ja hankalaksi asiakkaaksi. Valitin liikkeen myymäläpäällikölle saman tien. Sen päivän jälkeen ko.liikkeessä ei sitä naismyyjää enää näkynyt.
omalla nimellä. Joskus olen saanut kaupasta hyvitystuotteita, niin sen takia.
Saan melkein aina hyvää palvelua ja kiitän aina hymyn kera lähtiessäni.
Vieläkin puistattaa Turun Länsikeskuksen Euromarketin eräs ynseä "infotäti". Yhtä ala-arvoista asiakaspalvelua en ole muualla saanut.