Pitäisikö autojen lisävarusteisiin kuulua kuskin penkin koroke ja jatkopolkimet?
Syy! Olen huomannut,että monilla naisilla on vaikeuksia nähdä kunnolla eteensä,saati sitten yltää polkimille!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ne mieskuskit on meinanneet kiilata mut ojaan. Revi siit.
Jos he eivät ole nähneet sinua kuskin penkillä,koska istut niin alhaalla! Ovat ajatelleet,että autosi liikkuu ilman kuskia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ne mieskuskit on meinanneet kiilata mut ojaan. Revi siit.
Jos he eivät ole nähneet sinua kuskin penkillä,koska istut niin alhaalla! Ovat ajatelleet,että autosi liikkuu ilman kuskia!
Sitten ne miehet on aika ty*miä.
Ei, mutta pelkääjän paikalle tarttis apupolkimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ne mieskuskit on meinanneet kiilata mut ojaan. Revi siit.
Jos he eivät ole nähneet sinua kuskin penkillä,koska istut niin alhaalla! Ovat ajatelleet,että autosi liikkuu ilman kuskia!
Sitten ne miehet on aika ty*miä.
Ei! Vaan järkeviä,koska kuskiton auto on vaaraksi muulle liikenteelle!
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta pelkääjän paikalle tarttis apupolkimen.
Erittäin hyvä vaihtoehto tuokin,jos pelkääjän paikalle joku uskaltaa!
Useimpien autojen kuljettajan istuimessa on korkeussäätö! Ajoasennon säätö on yksi tärkeimpiä asioita tehdä ennen ajoon lähtöä. Polkimien jatkaminen ei välttämättä ole suositeltavaa, koska poljin ei tällöin liiku normaalia liikerataansa, jatkopala ottaa lattiaan kiinni ennen aikojaan ja esim. kytkin ei tällöin irroita kunnolla ja mikä vaarallisinta, jarrupoljin ei välttämättä pääse täysin liikeratansa loppuun saakka.
Lisäksi jatkopalojen olisi oltava varmasti riittävän järeitä kestämään esim. hätäjarrutuksen poljinvoima. Poljinten kiinnitykseen kohdistuu myös suunniteltua kovempi voima pidemmän vipuvarren vuoksi, sama idea kuin esim. pyöränmutteriavaimen jatkovarressa...
Kaikki autot eivät sovi pitkille eikä lyhyille kuskeille. Yleensä ne tehdään max 185 cm pituisille ja mahdollisimman lyhyellä istumella, jotta 150 cm pituisetkin voisivat ajaa.
Yllättävästi monet luksusautot ovatkin ahtaita, jotta ostaja voi tuntea itsensä isokokoiseksi.
Kun Googlaa "cars for short drivers" niin tulee listaa mistä lähteä liikkeelle. Jos ne ei riitä niin valmiitakin erikoisvarusteita löytyy isommista maista tilaamalla. Paikallinen paja valmistaa tilauksesta. Kuskin tuolin voi vaihtaa, jollei ole yhteensopimatonta elektroniikkaa ja katsastushenkilö ei pillastu. Ratin ja/tai ratin navan voi vaihtaa samoin rajoituksin.
Vähänkö muuten on nolon näköistä, jos lyhyt mies työntää lastenvaunuja. Ne ovat isot häneen verrattuna!
Naiset on niin huonoja kuskeja, että onko tuolla asialla oikeasti mitään merkitystä?
Enemmän ne mieskuskit on meinanneet kiilata mut ojaan. Revi siit.