Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joidenkin ihmisten

Vierailija
12.06.2022 |

Mielipiteet tärkeämpiä kun joidenkin toisten? Nyt en tarkoita julkkiksia, some julkkiksia tai poliitikkoja vaan sellasia taviksia
Olen törmännyt esim. tilanteeseen, missä yhdestä taviksesta ja hänen mielipiteistään tiettyihin asioihin on jotenkin ihmeellisesti levinnyt ihan tuntemattomille ihmisille, useille sellaisille, joiden kanssa ei ole vaihtanut sanaakaan ja jonka kanssa ei varmasti ole yhteisiä tuttavia eli todennäköisesti huhut tästä henkilöstä ovat levinneet sellaisten ihmisten kesken, keitä tuo huhujen kohde ei ole ikinä tavannut tai jutellut kuin korkeintaan "moi" jos edes sitäkään. Eikä takuulla ole ollut somessa omalla nimellään julistamassa mitään.
Taitaa olla aika tärkeät tuon henkilön mielipiteet. Miksi niitä muuten ruodittaisiin niin paljon ihmisten kesken.
Ihmiset vielä niin pöljiä että eivät tajua, monien asioiden olevan sellaisia mitkä eivät ole tuon henkilön sanomia tai mielipiteitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin voi olla ja ihmiset eivät todellakaan tajua, että kuulevat tai näkevät somessa jonkun toisen juttuja eikä tuon henkilön omia. Oikein tehtynä ei kukaan ota edes huomioon mahdollisuutta, että henkilö ei itse olisi some päivitysten takana, varsinkin jos se toteutetaan intensiivisellä stalkkauksella ja sisältää myös paljon oikeaa tietoa henkilöstä ja tekemisistä.

Vierailija
2/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattiset ihmiset yleensä kiinnostavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhdestä henkilöstä oli levitelty kaikenlaista esim. valehdeltu, että on vammainen lapsi (ei ollut vammainen) ja joku oli ottanut ilmeisesti nokkiinsa ihan hirveästi kun kuuli henkilön käyneen aikoinaan jopa sikiöseulonnoissa ja tokaissut ehkä joskus lauseen, että ei haluaisi missään nimessä vammaista lasta. Henkilö sai joskus vähän ihmeellisiä kysymyksiä vammaisuuteen liittyen, johtuen ihan siitä, että henkilöstä oli levitelty kaikenlaisia huhuja. Kyllä ihmiset on hulluja. No meriittihän sekin on, että juuri tämän ihmisen suhtautuminen vammaisuuteen oli niin tärkeää muille. Joku oli vain saanut laitettua toisten päähän, että tämä ihminen oli kamala, kun ei kuulemma suhtautunut vammaisuuteen täysin luontevasti (just joo ihan niinku muukin valtaväestö tekee eli tulkoon vammainen tai ei ihan sama tai kyllä mulle kävis vaikka lyhytkasvuinen kumppaniksi)

Tämä henkilö ei edes julistanut mielipiteitään missään, eikä ollut hirveästi ihmisten kanssa tekemisissä, mutta ihmeellisesti huhut vaan olivat kiirineet kaikkialle.

Jopa lapsen luokan opettaja kyseli kerran ihmeellisellä hullun hymyllä lapsen edellisestä luokasta että: oliko siellä vammaisia lapsia?

Aikamoinen ongelma näkyi olevan muille ihmisille tuon heille vieraan ihmisen mielipiteet ja teot, vaikka niistä ei kuultu suoraan häneltä.

Vierailija
4/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karismaattiset ihmiset yleensä kiinnostavat.

Ajattele joku kirjottaa some päivitykseen: olen xx paikassa ja henkilö jota joku esittää on juuri xx paikassa. Pässilauma epäilee että kirjoittaja ei ole se ketä esitetään olevan? Tuskin. Siihen sitten jotain ärsyttäviä mielipiteitä vielä jatkoksi....

Vierailija
5/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identiteettivarkaus on liian helppoa nykyaikana.

Vierailija
6/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen uskoo mihin vaan,aihe kuin aihe! Kun tarpeeksi kauan uskotellaan!

Vierailija
7/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noin voi olla ja ihmiset eivät todellakaan tajua, että kuulevat tai näkevät somessa jonkun toisen juttuja eikä tuon henkilön omia. Oikein tehtynä ei kukaan ota edes huomioon mahdollisuutta, että henkilö ei itse olisi some päivitysten takana, varsinkin jos se toteutetaan intensiivisellä stalkkauksella ja sisältää myös paljon oikeaa tietoa henkilöstä ja tekemisistä.

Ihmiset ei myöskään tajua, että nämä jutut voidaan piilotta täysin google hausta, ettei henkilö näe tai löydä niitä itse. On kyse myös hakkeroinnista. Tämä lisää taas uskottavuutta. Ei voida kuvitellakaan, että henkilö ei todellakaan tiedä mitä siellä netissä on tai ei ole.

Vierailija
8/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen uskoo mihin vaan,aihe kuin aihe! Kun tarpeeksi kauan uskotellaan!

Ei kaikki usko. Ei edes kohde usno että asiat on niin kun uskotellaan. Kyseessä on yksi uskottelujen leikki. Mutta rehellisesti, jonkun ihmisen maalittaminen pitäisi olla lailla kielletty ihan sama mitä siellä somessa on tai ei tai jos kyseesdä onkin vain kiva harrastus "leikki" joidenkin mielestä. Jos se tapahtuu yhden henkilön ympärillä niin aika selvä tapaus on.

Ne muut jutut esim. hakkerointi on kyllä laitonta vai tykkäisitkö itse, että kaikki laitteet hakkeroitaisiin myös tv ja kuittaillaan vaan että kyllä nuo it perustaidot pitäisi olla kunnossa.

Vierailija
9/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sekavaa settiä!

Vierailija
10/10 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kiusaamisen muoto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä